نماد آخرین خبر

حمله به یکی از حامیان ترامپ در ایالت میشیگان

منبع
فارس
بروزرسانی
حمله به یکی از حامیان ترامپ در ایالت میشیگان

فارس/ پلیس آمریکا از حمله به مردی 80 ساله به عنوان یکی از حامیان دونالد ترامپ در حیاط خانه‌اش خبر داد.
 
مردی 80 ساله به دلیل قرار دادن تابلوی حمایت از ترامپ در حیاط خانه‌اش مورد حمله قرار گرفت و به دلیل جراحات بسیار زیاد به بیمارستان منقل شد. مردی در ایالت میشیگان با استفاده از یک وسیله نقلیه،‌پیرمرد 80 ساله‌ای را که در حال تصب تابلوی ترامپ در حیاط خانه‌اش بود را زیر گرفت و به شدت مجروح کرد.

در گزارشات پلیس آمریکا این حمله با انگیزه‌های سیاسی توصیف شده است. متهم پس از انجام حمله در آپارتمانش خودکشی کرد. به گفته مقامات پلیس،‌ مظنون فردی 22 ساله بوده است که پیش از انجام خودکشی با پلیس تماس و به کاری که کرده،‌اعتراف کرده است.

این ماجرا پس از آن اتفاق می‌افتد که یک جوان 20 ساله در جریان گردهمایی دونالد ترامپ در ایالت پنسیلوانیا،‌قصد کشتن او به ضرب گلوله را داشت. گفته می‌شود شهر هنکاک ایالت میشیگان برای چندمین بار است که درگیر جنایات و حوادثی از این قبیل می‌شود که با انگیزه سیاسی بوده و قربانیان همگی تحت تاثیر حمایت از ترامپ و انجام تبلیغات به نفع وی هدف خشونت قرار گرفته‌اند.

هنگامی که پلیس برای دستگیری مظنون به خانه وی رفت،‌او با شلیک گلوله خودش را کشته بود. رئیس پلیس شهر هنکاک وقوع حوادث این‌چنینی در جامعه را ناراحت‌کننده دانسته و عنوان کرد:‌نگرانی ما در مورد امنیت افراد است و سیاست نباید خشونت به همراه بیاورد.

کامالا هریس،‌به عنوان رقیب احتمالی دونالد ترامپ به همراه گرچن ویتمر،‌فرماندار دموکرات ایالت میشیگان هر کدام بیانیه‌هایی در محکومیت این خشونت سیاسی منتشر کرده‌اند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره