نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

شهادت ۲۵ فلسطینی در غزه

منبع
مهر
بروزرسانی
شهادت ۲۵ فلسطینی در غزه

مهر/ منابع بیمارستانی با اشاره به حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به غزه از شهادت شماری دیگر از فلسطینی ها بر اثر آن خبر دادند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، منابع بیمارستانی با اشاره به حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به غزه از شهادت شماری دیگر از فلسطینی‌ها بر اثر آن خبر دادند.

منابع بیمارستانی اعلام کردند که از صبح امروز تاکنون ۲۵ نفر در بمباران و حملات متوالی اشغالگران شهید شده اند که ۱۸ نفر در خان یونس به شهادت رسیده اند.

ساعاتی قبل، وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که تعداد شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه به عدد ۳۹۸۹۷ شهید رسیده و تعداد زخمی‌ها نیز از رقم ۹۲۱۵۲ نفر فراتر رفته است.


بر اساس این گزارش، اشغالگران صهیونیست طی ۲۴ ساعت گذشته ۳ کشتار ضد خانواده‌های غزه به راه انداخته‌اند که در نتیجه این حملات ۱۴۲ فلسطینی به شهادت رسیده که پیکر ۱۰۷ تن از شهدا به بیمارستان‌ها منتقل شده و هویت آنها شناسایی شده است و تحقیقات برای شناسایی پیکر دیگر شهدا همچنان ادامه دارد. تعداد زخمی‌ها نیز بالغ بر ۱۵۰ نفر است

وزارت بهداشت غزه تاکید کرد که تعدادی از قربانیان جنایت‌های رژیم صهیونیستی همچنان زیر آواره‌ها و ساختمان‌های ویران شده هستند و کادرهای امدادی و دفاع مدنی به علت حملات صهیونیست‌ها قادر به دسترسی آنها نیستند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره