نماد آخرین خبر

گانتس خطاب به نتانیاهو: فقط برای یک بار شجاع باشید

منبع
ايرنا
بروزرسانی
گانتس خطاب به نتانیاهو: فقط برای یک بار شجاع باشید

ایرنا/ عضو پیشین کابینه جنگ رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب با حمله به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم به دلیل ناتوانی در رسیدن به توافق با حماس، خطاب به وی گفت که فقط برای یک بار هم که شده شجاع باشید و توافق صلح را بپذیرید.

به گزارش اسکای نیوز، گانتس افزود: من از نتانیاهو می‌خواهم فقط برای یک بار هم که شده شجاع باشد و یک توافق برای پایان جنگ غزه که روند آزادی گروگان‌های ما (اسرای ما) از دست حماس را تسهیل کند را بپذیرد.

وی گفت: یک روز درباره عملیات نظامی در رفح در جنوب غزه تردید داشتید، روز دیگر این تردید به عمیات در شمال این باریکه مربوط می‌شد و این تردید اکنون ماه‌هاست در رسیدن به توافق برای آزادی گروگان‌های ما (اسرای ما) از دست حماس به دلیل ترس از فروپاشی کابینه ائتلافی دیده می‌شود.

عضو پیشین کابینه جنگ رژیم صهیونیستی، اضافه کرد: اکنون زمان آن رسیده است که نتانیاهو به سرنوشت دولت خود فکر نکند بلکه تنها به سرنوشت (رژیم) اسرائیل فکر کند.

تاکنون مذاکرات میان حماس و رژیم صهیونیستی با میانجیگری مصر و قطر و مشارکت آمریکا برای برقراری آتش‌بس در غزه و تبادل اسرا میان دو طرف به هیچ نتیجه‌ای نرسیده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی بارها از قول مقام‌های امنیتی این رژیم، بنیامین نتانیاهو را به دلیل تعلل در مذاکرات و افزودن پیش شرط‌های جدید در مذاکرات علت ناکامی در اجرای این توافق می‌دانند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره