نماد آخرین خبر

ترامپ: خدا من را نجات داد تا دنیا را نجات دهم

منبع
فارس
بروزرسانی
ترامپ: خدا من را نجات داد تا دنیا را نجات دهم

فارس/ رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده آمریکا بار دیگر مدعی شد که «قدرتی خارق‌العاده» باعث نجات او از ترور نافرجام شده است.
 
دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا در مصاحبه با مجری مشهور تلویزیونی بار دیگر به ترور ناموفق خود در 16 ژولای در پنسیلوانیا اشاره کرد.

وی در پاسخ به سوال مجری مبنی بر این که «آیا به دلیل خاصی نجات یافته است؟» گفت که بر این باورست که قدرتی برتر در حفظ جان او از این تیراندازی نقش داشته است.

سوءقصد نافرجام ترامپ منجر به آسیب دیدن گوش او شد. یکی از تماشاچیان در اثر برخورد گلوله کشته شد و دو تن دیگر نیز زخمی شدند.

نامزد حزب جمهوری‌خواه در این باره افزود: «تنها چیزی که به ذهنم می‌رسد این است که خدا کشور ما را دوست دارد و فکر می‌کند که ما کشور را (به دوران اوج خود) بازخواهیم گرداند. این حتما کار خدا بود، چطور می‌توانیم بگوییم این شانسی بوده،‌ وقتی که شانس آن یک به بیست میلیون بوده‌ است.»

ترامپ همچنین افزود: «اگر من پیروز شوم،‌ واقعاً می‌توان گفت که اگر قدرت خارق‌العاده‌ای وجود دارد، می‌خواسته که من در نجات آمریکا نقش داشته باشم، شاید هم مسئله بزرگ‌تر از نجات کشور باشد،‌ شاید نجات دنیا است.»

وی با اشاره به شعار‌های دموکرات‌ها علیه خود گفت: «آن‌ها می‌گویند که من تهدیدی برای دموکراسی هستم. نه، آن‌ها دولت را به سلاحی (برای حمله به مخالفان) تبدیل می‌کنند. آن‌ها تهدیدی برای دموکراسی هستند.»

ترامپ در این باره مدعی شد که اینگونه سخنان بر مردم تأثیر می‌گذارد و به سوءقصد‌ها دامن می‌زند.کمتر از سه ماه تا انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا باقی مانده است و تبلیغات انتخاباتی دو نامزد اصلی همچنان ادامه دارد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره