نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

اولین مناظره دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ماه سپتامبر برگزار می‌شود

منبع
فارس
بروزرسانی
اولین مناظره دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ماه سپتامبر برگزار می‌شود

فارس/ دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین ایالات متحده و نامزد کنونی جمهوری‌خواهان از مناظره با کامالا هریس، رقیب دموکرات خود در تاریخ ۱۰ سپتامبر(۲۰ شهریور ) در شبکه «ای‌بی‌سی» خبر داد.
 
نامزد جمهوری‌خواه در پست خود در شبکه اجتماعی «‌تروث‌سوشال» اعلام کرده است که قوانین مناظره او با هریس، مشابه قوانین مناظره با بایدن خواهد بود و بدین ترتیب میکروفون‌ها در هنگام صحبت نامزد مقابل، قطع خواهد شد.

خاموش یا روشن‌بودن میکروفون‌ها از مهمترین منازعات ستادهای انتخاباتی دو نامزد به شمار می‌رفت و درنهایت هر دو بر سر قوانینی مشابه مناظره قبلی ترامپ با بایدن به‌توافق رسیدند.

کارزار انتخاباتی هریس پیش‌از‌این خواستار فعال‌بودن میکروفون‌های هر دو نامزد در طول این مناظره شده بود.علاوه بر قطع‌شدن صدای میکروفون‌ها، سوالات از قبل در اختیار نامزد‌ها قرار نخواهد گرفت و همچنین آن‌ها حق ندارند که با خودشان، یادداشتی به همراه داشته باشند.

هریس پیش از اولین مناظره خود با ترامپ، پنجشنبه این هفته به همراه زوج انتخاباتی خود «تیم والز»، اولین مصاحبه خود از زمان انتخاب به عنوان نامزد دموکرات را هم با شبکه سی‌ان‌ان انجام خواهد داد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره