نماد آخرین خبر

درخواست وزیر تندرو از نتانیاهو درباره کرانه باختری

منبع
ايرنا
بروزرسانی
درخواست وزیر تندرو از نتانیاهو درباره کرانه باختری

ایرنا/ پس از عقب‌نشینی ارتش رژیم صهیونیستی از مناطقی از کرانه باختری و به ویژه شهر «جنین»، وزیر تندروی امنیت داخلی این رژیم خواستار قرار گرفتن این منطقه در بانک اهداف جنگ شد.

شبکه الجزیره به نقل از رسانه‌های صهیونیستی اعلام کرد که «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم اشغالگر خواستار قرار گرفتن کرانه باختری در بانک اهداف این رژیم شده است.

بن گویر در این باره گفت: از نتانیاهو خواستم که شکست حماس و دیگر گروه‌های مسلح فلسطینی در مناطق مختلف کرانه باختری را در بانک اهداف جنگ فعلی قرار دهد.

وی افزود: ما نباید دیگر اشتباهات گذشته را تکرار کنیم.

این اظهارات پس از آن بیان شد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی پس از ۱۰ روز تجاوز وحشیانه، از شهر و اردوگاه جنین خارج شدند.

ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی بامداد چهارشنبه (هفتم شهریور) یورش گسترده به مناطق مختلف کرانه باختری و به ویژه شهر و اردوگاه «جنین» را آغاز و اقدام به ویرانی و تخریب و کشتار فلسطینی‌ها کرد.

طبق اعلام وزارت بهداشت فلسطین، طی حملات روزهای گذشته رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف کرانه باختری، ده‌ها فلسطینی شهید و زخمی شده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین طی این مدت، اقدام به بازداشت ده‌ها فلسطینی و تخریب زیرساخت‌ها و خانه‌های فلسطینی‌ها در کرانه باختری کرده است.

این در حالی است که افزایش عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری در هفته‌های اخیر، باعث نگرانی شدید رژیم اشغالگر از تکرار هفتم اکتبری است که این بار در کرانه باختری رخ دهد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar