نماد آخرین خبر

حمله ستاره آمریکایی به هواداران؛ شما دلقک هستید!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
حمله ستاره آمریکایی به هواداران؛ شما دلقک هستید!

ورزش 3/ایالات متحده آمریکا به فینال بسکتبال المپیک راه پیدا کرده و برای کسب مدال طلا مقابل فرانسه میزبان بازی می‌کند. هیچ یک از فوق ستاره‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا در راه رسیدن به فینال آسیب ندیده‌اند.
شاید همه چیز برای آمریکا تا به اینجا خوب پیش رفته باشد اما حداقل برای کوین دورانت اینطور نیست.  
پس از پیروزی نزدیک در نیمه نهایی مقابل صربستان (73:69)، که در آن آمریکا در مقاطعی 17 امتیاز عقب بود، دورانت به شدت عصبانی به نظر می‌رسید.
در ایکس، توییتر سابق، دورانت خشم خود را بر سر برخی از هوادارانی که از نیکولا جوکیچ، فوق ستاره صربستانی NBA، تمجید کرده بودند، خالی کرد.
او نوشت:"خطاب به طرفداران ناگتس، هیچکس به شما اهمیتی نمی‌دهد که نظرتان درباره بهترین بازیکن لیگ چیست. بازیکنان برای جوکیچ احترام زیادی قائل هستند، ما او را مانند شما نمی‌پرستیم، اما بیشتر آن‌ها از درخشش او می‌‌ترسند. این بخشی از بازی است که شما احمق‌ها را به خاطر نظرهایی که علیه ما می‌دهید، مسخره کنیم!"
دورانت سپس درباره افرادی که آمریکا را به دلیل برد سخت مقابل صربستان مورد نقد شدید قرار دادند، گفت:"آدم‌های مغروری که فکر می‌کنند دلیل پیشرفت یک ورزش هستند. نفرت و تفرقه زیاد به دلیل بردها و باخت‌ها، بی احترامی زیادی به کاری است که این ورزشکاران باورنکردنی انجام می‌دهند. عمدتاً هم از جانب افرادی است که نمی‌دانند برای خوب بودن در هیچ کاری به جز صحبت کردن، چه چیزی لازم است."

آخرین حمله او به رسانه‌های اجتماعی و کاربران بود: "این همان کاری است که شما انجام می‌دهید، دلقک‌ها. اکنون این یک مشکل است، چون رسانه‌های اجتماعی شما دلقک‌ها را وادار کرده‌اند که سینه‌هایتان را به جلو بگیرید و طوری راه بروید که انگار شخص مهم هستید. شما چیزی نیستید!!! برداشت‌های شما مهم نیست!"
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید