نماد آخرین خبر

رودری: سیمئونه یادم داد در زمین ترسناک باشم!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
رودری: سیمئونه یادم داد در زمین ترسناک باشم!

ورزش 3/ رودری هافبک اسپانیایی منچسترسیتی در پنجمین فصل حضورش در این تیم به یکی از قدیمی ترین بازیکنان ترکیب این تیم تبدیل شده است.
هافبک دفاعی تنومند سیتیزن‌ها که از سال ۲۰۱۹ بعد از دوران موفقش در اتلتیکو مادرید راهی لیگ برتر شد، در گفتگو با TPT سخنان جالبی در خصوص بازی زیر‌نظر دیگو سیمئونه و همچنین نصیحت های سرخیو بوسکتس به او پیش از انتخاب منچسترسیتی مطرح کرد.
رودری در ابتدا در خصوص دوران یک ساله حضورش در اتلتیکو مادرید و بازی زیر نظر دیگو سیمئونه گفت:" هرگز یادم نمی‌رود زمانی که ویارئال من را نخواست، دیگو سیمئونه شدیدا علاقمند به پیوستم به اتلتیکو بود. راستش را بخواهید زمانی که در ویارئال بازی می‌کردم، هنوز برای پست هافبک دفاعی آنقدر خشن نبودم که بازیکنان حریف از من بترسند. این خصوصیتی بود که در اتلتیکو زیر نظر دیگو سیمئونه به من اضافه شد. او از من می‌خواست بداخلاق ترین ورژن خودم را در طول نود دقیقه به نمایش بگذارم تا بتوانم بازی حریف را خراب کنم. به‌نظرم این خصوصیتی است که هر هافبک دفاعی باید در خود داشته باشد."

رودری سپس درخصوص اینکه قبل از پیوستن به منچسترسیتی با چه بازیکن یا مربی مشورت کرده است گفت:" یادم می‌آید که با سرخیو بوسکتس در این مورد صحبت کردم. سرخیو به من توصیه کرد که به منچسترسیتی بروم تا به بازیکن کامل تری تبدیل شوم. او خودش زیر نظر پپ گواردیولا کار کرده بود و از این رو می‌توانست کمک زیادی به من بکند. جا دارد بعد از پنج سال از بوسکتس بابت آن مشاوره خوبش تشکر کنم. از حضور در منچسترسیتی‌ کاملا راضی هستم."


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره