logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

تصاویر جدیدی از ماکت گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 سامسونگ منتشر شد

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
تصاویر جدیدی از ماکت گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 سامسونگ منتشر شد

دیجیاتو/ سامسونگ ظاهراً قصد ندارد تغییر بزرگی در طراحی گوشی‌های تاشو بعدی خود ایجاد کند.

دو گوشی تاشوی نسل بعدی سامسونگ، گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6، احتمالاً قرار است 20 تیر معرفی شوند. قبل از معرفی رسمی، طرف‌داران گوشی‌های سامسونگ می‌توانند نگاه دقیق‌تری به این گوشی‌ها بیندازند؛ زیرا عکس ماکت‌های این دو دستگاه در فضای مجازی منتشر شده است.

به گزارش «9to5Google»، تصاویر ماکت‌های دو گوشی گلکسی زد فلیپ 6 و زد فولد 6 سامسونگ منتشر شده‌اند. منبع این عکس‌ها پیوسته از کلمات «واحدهای ساختگی» و «نمونه‌های اولیه» مترادف استفاده می‌کند اما این دو مفهوم تفاوت‌هایی دارند.

در واقع واحدهای ساختگی یا ماکت اجزای داخلی ندارد اما محصول نهایی را دقیق منعکس می‌کند، درحالی‌که نمونه‌های اولیه سخت‌افزار گوشی را داخل خودشان دارند اما در چرخه توسعه تغییر و بهبود پیدا می‌کنند.

ازآنجایی‌که منبع دقیق این تصاویر نامشخص است، نمی‌توانیم حدس بزنیم این عکس‌ها چقدر ممکن است درست‌ باشند.

اگر این‌ها واحدهای ساختگی‌ باشند، به این معنی است که طراحی‌شان باید همان چیزی باشد که در محصولات نهایی می‌بینیم. اگر نمونه‌های اولیه باشند، معلوم نیست این دستگاه‌ها در چه مرحله‌ای از چرخه توسعه، ساخته شده‌اند و چقدر به محصولات نهایی شباهت دارند.

طراحی دو گوشی تاشو بعدی سامسونگ
به‌هرحال، طرح‌های نشان‌داده‌شده در این عکس‌ها اصلاً عجیب نیست، این شرکت کره‌ای ظاهراً دیگر خیلی تمایلی به ایجاد تغییرات اساسی در گوشی‌های تاشویش ندارد.

این موضوع باعث می‌شود طراحی‌ها نسبتاً خسته‌کننده و شبیه نسل قبل به‌ نظر برسند. ظاهراً گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 از همان زبان طراحی قبلی استفاده می‌کنند.

انتظار می‌رود 10 ژوئیه (20 تیر 1403) گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 و در شهر پاریس رونمایی شوند.


به غیر از این دو گوشی، سامسونگ در این رویداد احتمالاً قصد معرفی دو ساعت هوشمند گلکسی واچ 7، گلکسی واچ اولترا و هندزفری گلکسی بادز 3 را هم دارد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم