logo

حداقل یک بسته‌ الحاقی دیگر برای استارفیلد عرضه خواهد شد

منبع
مجله ديجي کالا
بروزرسانی
حداقل یک بسته‌ الحاقی دیگر برای استارفیلد عرضه خواهد شد

مجله دیجی کالا/ بازی استارفیلد (Starfield) را می‌توان یکی از بهترین بازی‌های شرکت بتسدا دانست. عنوانی که توانست موفقیت بسیار خوبی در زمان عرضه کسب کند ولی مشکل اینجاست که پس از مدتی فراموش شد. مانند تمام بازی‌ها استارفیلد هم بدون ایراد نبود ولی بحث اینجاست که این ایرادات باعث شدند کاربران از ادامه بازی خسته شده و آن را نیمه کاره رها کنند.

نکته جالب اینجاست که طرفداران واقعی استارفیلد به آن به شدت وفادار هستند. به حدی که این افراد با وجود تمامی مشکلات همچنان به تجربه آن پرداخته و به همین دلیل شرکت سازنده نیز ترغیب شده تا استارفیلد را بیشتر گسترش دهد. البته لازم به ذکر است که بتسدا در این مدت بازی استارفیلد را بهتر کرده است ولی برخی از مشکلات بنیادین این بازی همچنان وجود دارند.

چند ماه پیش بود که شرکت بتسدا از اولین بسته الحاقی استارفیلد به نام فضای نابود شده (Shattered Space) رونمایی کرد. پس از آن ما شاهد چندین تریلر مختلف از این بسته الحاقی بودیم و تاریخ عرضه آن نیز ادامه سال ۲۰۲۴ میلادی اعلام شد. این بسته الحاقی قرار است محتوای زیادی از لحاظ داستانی و دنیا به بازی استارفیلد اضافه کند و تجربه آن را از همیشه متنوع‌تر خواهد کرد.

حال سوالی که پیش می‌آید این است که آیا این بسته الحاقی تنها بسته الحاقی بازی استارفیلد است یا اینکه شرکت سازنده همچنان برای گسترش این بازی برنامه دارد. اینطور که به نظر می‌رسد بتسدا از بازی علمی تخیلی خود ناامید نشده و قصد دارد همچنان آن را گسترش دهد. به همین دلیل حداقل یک بسته الحاقی دیگر برای بازی استارفیلد عرضه خواهد شد.

تاد هاوارد (Todd Howard) چندی پیش در یک مصاحبه در مورد آینده بازی استارفیلد صحبت کرد. در ابتدای عرضه بازی استارفیلد قرار شد شرکت سازنده به صورت سالانه برای آن محتوای داستانی و بسته الحاقی عرضه کند. حال طبق چیزی که هاوارد در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده شکرت سازنده در تلاش است تا به این حرف خود پایبند باشد. حال اینکه تا چه مدت بتسدا به این روند ادامه خواهد داد مشخص نیست.

هاوارد در ادامه گفت که شرکت سازنده برای یک بسته الحاقی دیگر بعد از فضای نابود شده برنامه ریزی کرده است ولی اینکه پس از آن ما دوباره شاهد یک بسته الحاقی دیگر خواهیم بود مشخص نیست. با این حال طبق چیزی که گفته شده برای چند سال بتسدا این روند را ادامه خواهد داد و به صورت سالانه یک محتوای الحاقی گسترده برای این بازی عرضه خواهد کرد.

هاوارد در ادامه توضیح داد که هدف اصلی شرکت از طراحی این بسته‌های الحاقی پاسخ به تمامی سوالات کاربران نیست. بلکه این شرکت قصد دارد تا با این بسته‌های الحاقی دیدگاه‌های جدیدی را وارد بازی استارفیلد کند تا کاربران با تجربه خاص و تازه‌ای در استارفیلد روبرو باشند. در اصل هدف از عرضه بسته‌های الحاقی ایجاد تنوع بیشتر در بازی استارفیلد است.

در انتها هم هاوارد اعلام کرد که بازی استارفیلد حدود ۱۴ میلیون کاربر دارد که بیش از ۴۰ ساعت وقت برای این بازی گذاشته‌اند. همانطور که گفتیم طرفداران استارفیلد به شدت به آن پایبند هستند. همینطور اینکه روند سخت بسته الحاقی فضای نابود شده از زمان عرضه بازی استارفیلد آغاز شده بود و حال به مراحل نهایی رسیده است.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره