logo
  1. برگزیده
موبایل و بازی

۲ میلیون گوشی تلفن همراه در بهار ۱۴۰۳ وارد کشور شد

منبع
تسنيم
بروزرسانی
۲ میلیون گوشی تلفن همراه در بهار ۱۴۰۳ وارد کشور شد

تسنیم/ رئیس‌کل گمرک ایران اعلام کرد: ۲میلیون و ۴۹هزار و ۲۷۹ دستگاه گوشی تلفن همراه در ۳ماهه اول سال جاری به دو شیوه تجاری و مسافری از گمرکات ترخیص و وارد کشور شد.
به گزارش گمرک، محمد رضوانی‌فر از واردات 2 میلیون و 49 هزار و 279 دستگاه گوشی تلفن همراه طی 3ماهه اول سال جاری به دو شیوه تجاری و مسافری به کشور خبر داد و ارزش این تعداد گوشی تلفن همراه وارداتی در این مدت را 527 میلیون و 509 هزار دلار اعلام کرد.

معاون وزیر اقتصاد افزود: از مجموع گوشی تلفن همراه وارداتی به کشور در 3ماهه امسال، یک میلیون و 950 هزار و 483 دستگاه به‌شیوه تجاری و 98 هزار و 796 دستگاه به‌شیوه مسافری وارد کشور شده است.

وی با اشاره به اینکه مجموع واردات گوشی تلفن همراه به‌شیوه تجاری و مسافری در 3ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش روبه‌رو بوده است، اظهار داشت: واردات گوشی تلفن همراه در این مدت به‌لحاظ تعداد 27 درصد و از حیث ارزش 8 درصد کاهش نشان می‌دهد.


بر اساس این گزارش، آمار واردات گوشی تلفن همراه در این مدت شامل ردیف تعرفه 85171390 به‌شرح گوشی های تلفن همراه هوشمند و کد تعرفه 85171420 به‌شرح گوشی تلفن همراه با صفحه کلید غیرلمسی می‌باشد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم