نماد آخرین خبر

سازندگان Apex Legends از سیاست‌های اخیر خود عقب‌نشینی کردند

منبع
زومجي
بروزرسانی
سازندگان Apex Legends از سیاست‌های اخیر خود عقب‌نشینی کردند

زومجی/ سازندگان Apex Legends قصد دارند با شروع فصل ۲۲ از سیاست‌های بحث‌برانگیز خود عقب‌نشینی کنند.

استودیوی ریسپاون اینترتینمنت و شرکت الکترونیک آرتز در حال عقب‌نشینی از سیاست‌هایی هستند که نارضایتی طرفداران را به‌دنبال داشت. پیش از این اعلام شده بود که با شروع فصل ۲۲ بازیِ Apex Legends دو بتل‌پس در هر فصل ارائه می‌شود؛ درحالی‌که تا قبل از این هر فصل میزبان تنها یک بتل‌پس بود.

همچنین گفته شده بود که بازیکنان دیگر نمی‌توانند با استفاده از ارز درون بازی به نام Apex Coins، بتل‌پس‌ها را خریداری کنند. این موضوع بدان معنا بود که برای دسترسی به بتل‌پس‌های ارائه شده در طول فصل باید آن‌ها را با پول واقعی می‌خریدید. این تغییرات اصلا به مذاق طرفداران خوش نیامد و اعتراض گسترده آن‌ها را به‌دنبال داشت.

واکنش‌ها به قدری شدید بودند که استودیوی ریسپاون اینترتینمنت و شرکت الکترونیک آرتز مجبور شدند از سیاست‌های خود عقب‌نشینی کنند. در بیانیه‌ای که سازندگان اخیرا در توییتر منتشر کردند آمده است: «ما به صحبت‌های شما گوش دادیم و آن‌ها را شنیدیم. با انتشار فصل ۲۲ همچنان می‌توانید بتل‌پس‌ها را با استفاده از ارز درون بازی خریداری کنید. می‌دانیم که می‌توانستیم تغییرات بتل‌پس را بهتر مدیریت کنیم. این بر عهده ما است.»

هنگامی که فصل ۲۲ در تاریخ ۶ اوت ۲۰۲۴ (۱۶ مرداد ۱۴۰۳) شروع شود بازیکنان این شانس را خواهند داشت که با تکمیل یک سری چالش ساده، اولین بتل‌پس فصل را کسب کنند. همچنین هنگامی که دومین بتل‌پس در تاریخ ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۴ (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) ارائه شود، بازیکنان می‌توانند آن را با استفاده از ۹۵۰ عدد Apex Coins خریداری کنند و ازطریق آن به اندازه کافی Apex Coins به‌دست آورند تا بتوانند از پس هزینه‌های نبرد در آینده برآیند.

استودیوی ریسپاون اینترتینمنت همچنین به بازیکنان اطمینان می‌دهد که در آینده تمرکز بیشتری بر خواسته‌های طرفداران خواهد داشت و سلامت و ثبات بازی اولویت اصلی آن‌ها خواهد بود. استودیو در این‌باره اظهار داشت: «با حرکت رو به جلو می‌دانیم که باید در ارتباطات خود با شما شفاف‌تر و منسجم‌تر باشیم. اولویت‌های شما اولویت‌های ما هستند. رسیدگی به متقلب‌ها، ثبات بازی و به‌روزرسانی‌های باکیفیت مهم‌ترین چیزهایی هستند که باید در نظر داشته باشیم. ما باید بهتر شویم و به همین دلیل است که آن‌ها را با شما در میان می‌گذاریم.»

جزئیات مربوط‌ به اصلاح این مشکلات زمانی‌که فصل ۲۲ در تاریخ ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ آغاز شود، با طرفداران به اشتراک گذاشته خواهد شد. بازی Apex Legends هم‌اکنون برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی در دسترس است. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با ما همراه باشید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره