نماد آخرین خبر

ساعت ۶۰ یورویی کاسیو با گام‌شمار و عمر باتری دوساله معرفی شد

منبع
زوميت
بروزرسانی
ساعت ۶۰ یورویی کاسیو با گام‌شمار و عمر باتری دوساله معرفی شد

زومیت/ ساعت جدید کاسیو بین با تعادل بین امکانات و سادگی رونمایی شد.
 
ساعت WS-B1000 کاسیو که در ماه ژوئن (خرداد و تیر) به‌صورت رسمی رونمایی شده بود، اکنون برای بازار‌های مالزی، اروپا و آمریکا معرفی شد. این ساعت ویژگی‌های سنتی و مدرن را با یکدیگر ترکیب می‌کند.

طبق بیانیه‌ی رسمی کاسیو، ساعت WS-B1000 توانایی گام‌شماری دارد و با اپلیکیشن اختصاصی این شرکت همگام‌سازی می‌شود. کاربران می‌توانند هدف‌های روزانه‌ی خود را بین ۱۰۰۰ تا ۹۹۹٬۹۹۹ گام تنظیم کنند.


جدیدترین ساعت کاسیو برای مواردی نظیر به‌روزرسانی زمان و ردیابی موقعیت مکانی گوشی از بلوتوث استفاده می‌کند. ساعت WS-B1000 عمر باتری دوساله دارد و طبق انتظار دارای کرونومتر و تایمر است. ساعت نام‌برده از صفحه‌نمایش LCD (با نور پس‌زمینه‌ی LED) بهره می‌برد.

ساعت WS-B1000 تا ۱۰۰ متر در برابر نفوذ آب مقاوم است و ساختار بسیار محکمی دارد. وزن ۳۶ گرمی ساعت باعث می‌شود تا بتوان به‌صورت مداوم از آن استفاده کرد.

ساعت WS-B1000 یک ساعت هوشمند نیست و بین ویژگی‌های کاربردی و سادگی تعادل برقرار می‌کند. ساعت مورد بحث به‌ترتیب در بازار‌های آمریکا و اروپا ۵۶ دلار و ۶۰ یورو قیمت دارد. قیمت ساعت هوشمند برخی از شرکت‌ها مانند Bip 5 Unity امیزفیت نیز در همین محدوده قرار دارد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر