نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
موبایل و بازی

رندر شیائومی 15 پرو طراحی زیبا و ماژول دوربین این گوشی را نشان می‌دهد

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
رندر شیائومی 15 پرو طراحی زیبا و ماژول دوربین این گوشی را نشان می‌دهد

دیجیاتو/ این دستگاه‌ همراه با نسخه استاندارد سری شیائومی 15 در اکتبر 2024 معرفی و روانه بازار خواهد شد.

براساس گزارش‌های قبلی، شیائومی روی عرضه پرچم‌داران جدیدش، سری گوشی‌های شیائومی 15، کار می‌کند. حالا رندر لورفته از شیائومی 15 پرو، جزئیات بیشتری از طراحی این گوشی را در اختیار کاربران می‌گذارد.

شیائومی در طراحی مدل پرو، از زبان طراحی بهتری استفاده کرده و بدنه پشتی کمی گرد به نظر می‌رسد؛ به‌ اضافه اینکه در ماژول دوربین‌ نیز یک لنز تله‌فوتو پریسکوپ تعبیه شده است. این تغییرات و جزئیات ظریف باعث شده تا در مقایسه با نسل قبل، جذابیت بصری گوشی بهبود پیدا کند. طراحی دوربین‌ها در بدنه پشتی شبیه سری شیائومی 12 است؛ چیدمانی که در آن زمان کاربران از آن استقبال می‌کردند.

مشخصات احتمالی شیائومی 15 پرو
به‌ گزارش «Mydrivers»، این دستگاه احتمالاً با صفحه‌نمایش خمیده 6.73 اینچی از راه خواهد رسید و در کنار آن از رزولوشن 2K، حداکثر روشنایی ۱۴۰۰ نیت و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز پشتیبانی خواهد کرد. ظاهراً نسخه استاندارد این سری نمایشگر کوچک‌تری خواهد داشت تا پاسخگوی کاربرانی باشد که از صفحه‌نمایش‌های جمع‌وجور استقبال می‌کنند.

انتظار می‌رود یکی از نقاط قوت این دستگاه دوربین‌هایش باشند؛ جایی که در ماژول دوربین این دستگاه، 3 لنز واید، اولتراواید و تله‌فوتو از برند لایکا قرار گرفته و هر 3 وضوح مشابه 50 مگاپیکسل دارند. دوربین سلفی آن نیز در حفره بالای نمایشگر قرار خواهد گرفت و با رزولوشن 32 مگاپیکسل، تصاویر خوبی را ثبت خواهد کرد.

شیائومی احتمالاً اسنپدراگون 8 نسل 4 را به‌عنوان قلب تپنده دستگاه خود انتخاب خواهد کرد؛ پردازنده‌ای که طبق گزارش‌های قبلی، عملکرد بهتری در پردازش تسک‌های گرافیکی خواهد داشت و از بهره‌وری انرژی بالایی برخوردار خواهد بود؛ بنابراین کاربران می‌توانند روی اجرای بازی‌ها و تسک‌های سنگین روی آن حساب باز کنند.

سری جدید پرچم‌داران شیائومی اکتبر سال میلادی جاری و اندکی پس از رونمایی کوالکام از اسنپدراگون 8 نسل 4 عرضه خواهد شد. درصورتی که داده‌های کنونی صحت داشته باشند، احتمالاً با دستگاه‌های قدرتمند و قابل‌قبولی روبه‌رو خواهیم شد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر