نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

کانال یوتیوب کریس رونالدو رکورد جهانی گینس را شکست!

منبع
زوميت
بروزرسانی
کانال یوتیوب کریس رونالدو رکورد جهانی گینس را شکست!

زومیت/ کانال یوتیوب کریس رونالدو مدت کوتاهی پس‌از راه‌اندازی، رکورد جهانی گینس را شکست.
 
کانال یوتیوب کریستیانو رونالدو، ظرف ۲۴ ساعت پس از راه‌اندازی به ۱۹٬۷۲۹٬۸۲۷ دنبال‌کننده رسید و رکورد جهانی گینس را شکست. گینس در واکنش به این رکوردشکنی گفت: «تسلط رونالدو بر شبکه‌های اجتماعی ادامه دارد.»

درحال‌حاضر کانال یوتیوب رونالدو بیش‌از ۵۰ میلیون دنبال‌کننده دارد. اولین ویدیوی عمومی در کانال یوتیوب رونالدو در تاریخ ۲۱ آگوست (۳۱ مرداد) منتشر شد. از آن زمان ۲۵ ویدیو در این کانال منتشر شده که در مجموع بیش از ۲۸۰ میلیون بازدید داشته‌اند.

ستاره‌ی پرتغالی تیم النصر عربستان و دارنده‌ی پنج توپ طلا، حالا آماده‌ی دریافت دکمه‌ی طلایی یوتیوب می‌شود. یوتیوب، دکمه‌ی طلایی را به کاربرانی با بیش از یک میلیون دنبال‌کننده اهدا می‌کند.

کانال یوتیوب رونالدو، پس از ۲۲ دقیقه از آغاز راه‌اندازی به ۱۰۰ هزار دنبال‌کننده، پس از ۴۷ دقیقه به یک میلیون و پس از ۱۱ ساعت و ۳۱ دقیقه به ۱۰ میلیون دنبال‌کننده رسید و تمام رکوردهای قبلی یوتیوب را نیز جابه‌جا کرد.

پیش‌از رکوردشکنی کانال یوتیوب رونالدو، کانال یوتیوب همستر کامبت ظرف هفت روز به ۱۰ میلیون دنبال‌کننده رسید.

رونالدو به‌جز یوتیوب در سایر شبکه‌های اجتماعی نیز محبوب است. او در اینستاگرام ۶۳۷ میلیون دنبال‌کننده دارد و به اولین فردی تبدیل شد که در سال ۲۰۲۲ به ۵۰۰ میلیون دنبال‌کننده در این شبکه‌ی اجتماعی دست یافت. صفحه‌ی فیسبوک و ایکس رونالدو نیز به‌ترتیب ۱۷۰ میلیون و ۱۱۲ میلیون دنبال‌کننده دارد.

کریستیانو رونالدو، در سال ۲۰۲۱ با ۱۱۱ گل، رکورد جهانی گینس را برای بیشترین تعداد گل زده توسط یک بازیکن مرد در مسابقات فوتبال بین‌المللی به‌نام خود ثبت کرد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم