نماد آخرین خبر

بازی Control 2 با مشارکت مالی آناپورنا اینتراکتیو ساخته خواهد شد

منبع
زومجي
بروزرسانی
بازی Control 2 با مشارکت مالی آناپورنا اینتراکتیو ساخته خواهد شد

زومجی/ استودیو Remedy Entertainment از مشارکت مالی شرکت Annapurna Interactive در ساخت بازی کنترل ۲ خبر داد.
   
در ابتدای سال ۲۰۲۴، استودیو رمدی اینترتیمنت اعلام کرد که تمام حقوق آی‌پی کنترل را از شرکت ۵۰۵ گیمز، ناشر قسمت اول مجموعه Control، خریداری کرده است. پس از انتشار این خبر، بسیاری از افراد کنجکاو بودند که بدانند دنباله این اثر که فعلا آن را با نام Control 2 می‌شناسیم، توسط کدام ناشر عرضه خواهد شد.

اکنون، رمدی اعلام کرده است که با شرکت آناپورنا اینتراکتیو برای یک همکاری استراتژیک به توافق رسیده است. طبق این توافق، آناپورنا اینتراکتیو به‌عنوان شریک مالی در توسعه بازی کنترل ۲ مشارکت خواهد کرد و بخشی از هزینه تولید آن را تأمین می‌کند. در همین حال، این دنباله توسط خود رمدی اینترتیمنت منتشر خواهد شد که برای این استودیو یک اتفاق جدید خواهد بود.

میکائیل کاسورینن، کارگردان استودیو رمدی و جوها واینیو، تهیه‌کننده اجرایی در بیانیه‌ای درباره این همکاری اعلام کردند: «ما از همراهی با آناپورنا بسیار هیجان‌زده هستیم. ارزش‌های خلاقانه آناپورنا کاملا با ارزش‌های ما همسو هستند و این موضوع آن‌ها را به یک شریک الهام‌بخش برای سفر پیش رو تبدیل می‌کنند. ما در رمدی مدتی است که روی کنترل ۲ کار می‌کنیم؛ بازی فوق‌العاده به‌نظر می‌رسد و ما احساس می‌کنیم آناپورنا شریک ایده‌آلی برای همکاری است تا توسعه بازی به سمت تولید پیش برود و درنهایت به خط پایان برسد.»

مدتی پیش، رمدی اینترتیمنت اعلام کرد که بازی کنترل ۲ وارد مرحله آمادگی برای تولید شده است. این استودیو در‌حال‌حاضر روی یک بازی فرعی چندنفره همکاری‌محور در دنیای کنترل نیز کار می‌کند. این بازی که احتمالا FBC: Firebreak نام خواهد داشت، اوایل امسال وارد مرحله تولید کامل شده است.

همچنین توافق استراتژیک رمدی و آناپورنا، منجر خواهد شد که آناپورنا بتواند از مجموعه‌های کنترل و Alan Wake اقتباس‌های سینمایی و تلویزیونی تولید کند. پس از اعلام این خبر، توماس پوها، مدیر ارتباطات رمدی اعلام کرد که ساخت سریال آلن ویک که قرار بود با همکاری شبکه AMC تولید شود، لغو شده است.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره