نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
موبایل و بازی

گوگل تعریف خود را از «شارژ سریع» تغییر داد

منبع
زوميت
بروزرسانی

زومیت/ گوگل ازاین‌پس تعریفش از شارژر سریع را تغییر داده و دیگر شارژرهای ۷٫۵ وات را سریع نمی‌داند.
 
حدود دو هفته از معرفی پیکسل‌های جدید گوگل می‌گذرد و کماکان خبرهای گوناگونی از ویژگی‌های پنهان این گوشی‌ها که گوگل در مراسمش اشاره‌ای به آن‌ها نداشت، منتشر می‌شوند.

آرتم روساکوسکی، بنیانگذار APKMirror، با انتشار پستی در ایکس خبر داد که پیکسل ۹ پرو XL هنگام شارژ، به‌جای نمایش عبارت «شارژ سریع» در صفحه‌ی قفل، زمان تخمینی پایان شارژ را نمایش می‌دهد.

 Artem Russakovskii on X
برخی از کاربران در پاسخ به پست روساکوسکی اشاره کردند که عبارت «شارژ سریع» از صفحه‌ی قفل ناپدید نشده و اگر از شارژر ۴۵ واتی گوگل استفاده کنید، همچنان ظاهر می‌شود. در واقع هنگام استفاده از هر شارژری با توان ۲۰ وات به‌بالا، عبارت «شارژ سریع» روی صفحه‌ی قفل پیکسل ۹ نقش می‌بندد.

گوگل در نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل اندروید، تعریف «شارژ سریع» را تغییر داده و دیگر شارژرهایی با توان ۷٫۵ وات را «سریع» نمی‌داند. برای دیدن این عبارت روی صفحه‌ی قفل سری پیکسل ۹ باید از شارژرهای ۲۰ وات به‌بالا استفاده کرد. مدل‌های قدیمی‌تر گوشی گوگل هنگام شارژ با توان ۷٫۵ وات عبارت «شارژ سریع» را نمایش می‌دادند.

اگر سریع‌ترین توان شارژ ممکن را بخواهید، نیازی نیست حتما از شارژر خود گوگل استفاده کنید. هر شارژری که از استاندارد USB-PD PPS پشتیبانی کند و توان خروجی‌اش حداقل ۲۰ وات باشد، می‌تواند پیکسل ۹ را به‌سرعت شارژ کند.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره