نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

عذرخواهی کنایه‌آمیز آنر از کاربران سامسونگ؛ «ما از فریب خوردن شما متأسفیم»

منبع
ديجي کالا
بروزرسانی
عذرخواهی کنایه‌آمیز آنر از کاربران سامسونگ؛ «ما از فریب خوردن شما متأسفیم»

دیجی کالا/ آنر با حکاکی پیامی طعنه‌آمیز روی لولای گوشی مجیک V3 در واقع نه تنها از کاربران سامسونگ عذرخواهی نکرد بلکه آن‌ها را به خاطر انتخاب اشتباه‌شان مورد تمسخر قرار داد.

در دنیای تکنولوژی، رقابت بین شرکت‌ها برای ارائه بهترین و پیشرفته‌ترین محصولات همیشه جذابیت‌های خاص خود را دارد. اما وقتی این رقابت به سطح تمسخر و طعنه‌های زیرکانه کشیده می‌شود، توجه بیشتری را به خود جلب می‌کند. در تازه‌ترین اتفاقات این عرصه، آنر با معرفی گوشی تاشوی جدید خود به نام مجیک V3، هدفی جز سامسونگ ندارد و تمام تلاش خود را برای به چالش کشیدن این غول کره‌ای به کار گرفته است.

آنر که گوشی مجیک V3 را با بدنه‌ای فوق‌العاده باریک به بازار معرفی کرده، تصمیم گرفته تا در جریان فعالیت‌های تبلیغاتی خود، سامسونگ را مورد تمسخر قرار دهد. این گوشی با ضخامت حدودا ۴.۴ میلی‌متر در حالت باز و ۹.۲ میلی‌متر در حالت بسته، به عنوان یکی از باریک‌ترین گوشی‌های تاشو دنیا معرفی شده و همین موضوع هم جرئت تمسخر سامسونگ را به این شرکت چینی داده است.

عذرخواهی کنایه‌آمیز آنر از کاربران گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ
آنر برای تقویت موضع خود در مقابل سامسونگ، دست به اقدامی بی‌سابقه زده است. این شرکت پیامی کنایه‌آمیز و بسیار کوچک را روی لولای ۲.۸۴ میلی‌متری مجیک V3 حک کرده که به عنوان «کوچک‌ترین عذرخواهی جهان» شناخته می‌شود.



در این پیام ۱۶۶ کلمه‌ای، آنر به شکلی کنایه‌آمیز، از کاربران سامسونگ عذرخواهی می‌کند و می‌گوید که «متأسف است که آن‌ها توسط سامسونگ فریب خورده و گوشی تاشویی با بدنه ضخیم‌تر را انتخاب کرده‌اند». آنر با این پیام، که توسط گراهام شورت، هنرمند بریتانیایی ۷۸ ساله و معروف به آثار مینیاتوری، روی لولای گوشی تاشوی آنر حکاکی شده، به کاربران سامسونگ اعلام می‌کند که «با وجود مجیک V3، داشتن احساس ناامیدی و فریب خوردن طبیعی است».

پیام آنر به گونه‌ای طراحی شده که تنها با استفاده از میکروسکوپ قابل خواندن است. این عذرخواهی نه تنها از نظر اندازه بلکه از نظر محتوا نیز به طرز بی‌نظیری کنایه‌آمیز است. آنر در این پیام به کاربران سامسونگ می‌گوید که در واقع «آن‌ها شایسته چیزی بهتر از یک گوشی تاشو با بدنه ضخیم هستند» و با اشاره به مجیک V3، به آن‌ها یادآور می‌شود که انتخاب بهتری وجود دارد.

این حرکت آنر در واقع تاکتیکی هوشمندانه برای جلب توجه بیشتر به مجیک V3 و برجسته کردن برتری‌های آن در مقایسه با محصولات مشابه سامسونگ است. انتظار می‌رود که این گوشی در تاریخ ۵ سپتامبر (۶ روز دیگر) به صورت بین‌المللی عرضه شود.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره