logo
  1. برگزیده
موبایل و بازی

کالبدشکافی آیفون ۱۲ را ببینید

منبع
ترنجي
بروزرسانی

ترنجي/ آنچه که احتمالا مي توانيم آن را اولين فيلم ضبط شده از کالبدشکافي آيفون ۱۲ جديد بدانيم، در رسانه هاي اجتماعي چين به نمايش درآمده است و داخلي گوشي جديد اپل را نشان مي دهد.

آيفون ۱۲ و آيفون ۱۲ پرو چند روز پيش براي پيش سفارش در دسترس قرار گرفتند و به طور رسمي جمعه 23 اکتبر به بازار عرضه مي شوند. اما پيش از اين تاريخ ارايه، حداقل يک نفر يکي از مدل هاي جديد را گرفته و کالبدشکافي کرده است. در يک ويديوي اوليه کالبدشکافي توسط DuanRui در توييتر، کليپي از Century Weifang Technology به ما اولين نگاهي به ساختار داخلي آيفون ۱۲‌را مي دهد.

اين ويدئو فقط در دو دقيقه و بيست ثانيه بوده و کوتاه است و مطمئناً يک نگاه عميق نيست. اما اين يک نگاه اجمالي به برخي از تغييراتي است که اپل ايجاد کرده است.

به عنوان مثال، اين ويدئو نشان مي دهد که تنها کافي است يک پيچ و يک مکنده براي حذف مجموعه نمايشگر از بقيه شاسي آيفون داشته باشيد. با ورود به داخل قطعات، اين کليپ آنچه را که به نظر مي رسد موتور Taptic کوچکتر است و همچنين اجزاي MagSafe را در ديواره پشتي دستگاه به تصوير مي کشد.

با توجه به کوتاه بودن ويديو، به دست آوردن هر چيزي به ويژه داده خيلي متفاوت از اين کليپ دشوار است. اما از آنجايي که مدل هاي آيفون ۱۲ از جمعه شروع به ورود به بازار و قفسه هاي فروشگاه مي کنند، طولي نمي کشد که کالبدشکافي دقيق تر در اينترنت ظاهر مي شود.

نظر شما چيست؟ منتظر آيفون ۱۲ هستيد؟

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر