logo
  1. برگزیده
موبایل و بازی

ترتیب قرارگرفتن دوربین‌های پشت گلکسی S21 را ببینید

منبع
زوميت
بروزرسانی

زوميت/ امروز تصاويري از قاب محافظ گلکسي اس ۲۱ پلاس و گلکسي اس ۲۱ اولترا منتشر شده که ترتيب قرارگرفتن دوربين‌هاي پشت را نشان مي‌دهد.
   
احتمالا دي‌ امسال گوشي‌هاي گلکسي اس ۲۱ معرفي خواهند شد. تاکنون، رندرهاي اين گوشي‌ها را مشاهده کرده‌ و با ظاهر پرچم‌داران جديد سامسونگ آشنا شده‌ايم. امروز تصاوير ديگري از قاب‌هاي محافظ گلکسي اس ۲۱ اولترا منتشر شده است که به محل قرارگرفتن ماژول دوربين اشاره مي‌کنند. ماژول دوربين يا همان قسمتي که چند دوربين پشت روي آن قرار گرفته، لبه‌ي بالايي سمت چپ گوشي را ازآنِ خود کرده‌اند. اين ويژگي در گلکسي اس ۲۱ پلاس هم ديده مي‌شود.

اين تصاوير نشان مي‌دهد که گلکسي اس ۲۱ اولترا از چهار دوربين پشت برخوردار است. تصاوير قبلي به وجود حسگر پنجم هم اشاره مي‌کرد که احتمالا حسگر 3D ToF بوده است. البته شايعات جديدتر به اين موضوع اشاره مي‌کند که گلکسي اس ۲۱ اولترا حسگر ۱۰۸ مگاپيکسلي خواهد داشت و حسگر ToF در آن به‌کار رفته است و نيز دوربين سلفي ۴۰ مگاپيکسلي خواهد داشت.

درمقابل، گلکسي اس ۲۱ پلاس سه دوربين پشت خواهد داشت که تمام آن‌ها در يک قسمت قرار گرفته‌اند و تنها فلش LED است که به‌صورت مستقل ديده مي‌شود و از دوربين‌ها جدا شده است.

البته طراحي اين قاب‌ها کمي سؤال‌برانگيز است. اگر گوشي از سمت دوربين به زمين برخورد کند، قطعا آسيب مي‌بيند. بد نيست به اين موضوع هم اشاره کنيم که گلکسي اس ۲۱ اولترا به‌تازگي گواهي استفاده از NFC را دريافت کرده است. در اين گواهي، مشخص شده که گوشي جديد سامسونگ با شماره‌مدل SM-G988U شناخته مي‌شود.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره