logo

پازل آیفون تاشو کامل‌تر می‌شود

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
پازل آیفون تاشو کامل‌تر می‌شود

ديجياتو/ مدت‌هاست خبرهاي مختلفي در مورد آيفون تاشو اپل منتشر مي‌شود. «جان پروسر» که معمولا خبرهايي در مورد موبايل‌هاي معرفي نشده به اشتراک مي‌گذارد حالا از طراحي جمع و جور آيفون تاشو و عرضه آن در ترکيب رنگ متنوع با هدف استفاده توسط کاربران جوان خبر داد.

براساس ويديوي به اشتراک گذاشته شده در کانال يوتيوب «Front Page Tech» به نظر مي‌رسد پس از ماه‌ها بررسي درنهايت اپل تصميم گرفته آيفون تاشو را با طراحي مشابه طراحي موتورولا Razr و گلکسي زد فليپ به بازار عرضه کند. در اين صورت آيفون تاشو مانند کتاب باز و بسته مي‌شود و به راحتي و بدون اينکه آسيبي ببينيد در جيب جا مي‌شود.


يکي ديگر از موضوعاتي که جان پروسر به آن اشاره کرده آن است که آيفون تاشو در رنگ‌هاي بسيار متنوعي نسبت به گوشي‌هاي آيفون فعلي به بازار عرضه خواهد شد تا بتواند نظر کاربران جوان را به خود جلب کند.


اگر اپل کاربران جوان را بازار هدف قرار گرفته باشد، در نتيجه احتمال دارد نخستين موبايل آيفون تاشو اپل با قيمت کمتري از حد انتظار به بازار عرضه شود تا چنين کاربراني بتوانند آن را خريداري کنند.

پيشتر نيز اپل با معرفي آيفون 5C در رنگ هاي آبي، سبز، صورتي، زرد و سفيد مسير مشابهي را رفته است و اين اولين بار نيست که به ترکيب رنگ متنوع فکر مي‌کند.


در حالي که برخي شايعه‌ها مي‌گويند آيفون تاشو سال ۲۰۲۲ معرفي مي‌شود، جان پروسر نظر ديگري دارد و معتقد است که اين پروژه آنقدرها هم آماده نيست که بتواند سال آينده ميلادي به بازار عرضه شود و از احتمال رونمايي آن در سال ۲۰۲۳ خبر مي‌دهد.

ظاهرا اپل براي آزمايش پنل‌هاي تاشو به سامسونگ سفارش داده است و انتظار مي‌رود کره‌اي‌ها نمايشگر مورد نياز آيفون تاشو را تامين کنند.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر