logo

سامسونگ Quick Share به ویندوز ۱۰ می آید

منبع
کليک
بروزرسانی
سامسونگ Quick Share به ویندوز ۱۰ می آید

کليک/ سامسونگ و مايکروسافت مدت هاست که بصورت شريکي با يکديگر کار مي کنند که جديدترين همکاري آنها منجر به حضور سامسونگ Quick Share در ويندوز مي شود.

شرکت سامسونگ با مايکروسافت مدت هاست که با يکديگر همکاري مشترک دارند. اين دو شرکت اخيراً همکاري خود را گسترش داده که در نتيجه آن، سامسونگ Quick Share به ويندوز ۱۰ خواهد آمد.

اين قابليت رقيب جدي AirDrop اپل است که به کاربران اين اجازه را مي دهد تا بدون هيچ دغدغه‌اي اقدام به اشتراک گذاري تصاوير، ويدئو ها و اسناد بين دستگاه هاي برند اپل کنند. حال طبق گزارشات به نظر مي رسد که نرم افزاري مشابه با اين برنامه در فروشگاه مايکروسافت به نمايش در آمده است که با استفاده از آن کاربران اندرويدي سامسونگ که از رابط کاربري One UI 2.0 به بالا استفاده مي کنند، مي‌توانند به راحتي اقدام به اشتراک گذاري فايل هاي خود با ويندوز ۱۰ کنند.

 البته اين نرم افزار هنوز در مايکروسافت استور همه کاربران ظاهر نشده است. اما به محض اينکه در دسترس قرار بگيرد، شما ميتوانيد با دانلود و نصب آن بر روي ويندوز خود از طريق واي فاي دايرکت، بلوتوث يا پلتفرم سامسونگ SmartThings اقدام به انتقال فايل بين گوشي و کامپيوتر خود کنيد.

البته هنوز مشخص نيست که اين نرم افزار چه زماني به صورت رسمي و براي همه کاربران در دسترس قرار گيرد اما گزارشات به دست آمده نشان دهنده آن است که اين پلتفرم به زودي براي همه کاربران در دسترس خواهد بود.

در کنار اين نرم افزار، گزارش هايي منتشر شده است که قرار است برنامه اي با نام Samsung O نيز در فروشگاه مايکروسافت قرار گيرد که البته عملکرد آن مشخص نيست. اما گفته مي شود که از طريق آن بتوان برنامه هاي مختلف را کلون کرد تا بتوان از يک برنامه، دو فايل نصبي از آن وجود داشته باشد که معمولا براي افرادي که چند اکانت در يک شبکه اجتماعي دارند کاربرد دارد. اما همه اينها در حد شايعات بوده و براي دستيابي به حقيقت نياز است تا چند روزي منتظر بمانيم.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره