logo
  1. برگزیده
موبایل و بازی

افشای مشخصات و رندرهای گلکسی XCover 5

منبع
ديجياتو
بروزرسانی

ديجياتو/ رندرها و مشخصات گوشي هوشمند گلکسي ايکس کاور 5 سامسونگ با باتري قابل تعويض پيش از فرارسيدن موعد رونمايي به صورت غير رسمي به اشتراک گذاشته شد. احتمال دارد کره‌اي‌ها موبايل جديد خود را تا اواسط فروردين ماه معرفي کنند.

سامسونگ گوشي هوشمند گلکسي ايکس کاور 4 را در سال 2017 به بازار عرضه کرد و اکنون بعد از گذشت چند سال قصد دارد نسل بعدي آن را نيز در دسترس کاربران قرار دهد. براساس گزارش منتشر شده از سوي وب‌سايت آلماني «WinFuture»، گلکسي ايکس کاور 5 مجهز به باتري 3000 ميلي آمپر ساعتي قابل تعويض با شارژ 15 واتي خواهد بود.

به نظر مي‌رسد گلکسي ايکس کاور 5 با بهره‌مندي از نمايشگر 5.3 اينچي با رزولوشن 1480 در 720 پيکسل و نسبت ابعاد 16 به 9 يکي از جمع و جورترين گوشي‌هاي اندرويدي عرضه شده به بازار طي ماه‌هاي اخير باشد. طبق اطلاعات فاش شده، نمايشگر دستگاه با پوشش گوريلا گلس 6 محافظت مي‌شود. همچنين انتظار مي‌رود اين گوشي هوشمند با چيپست ميان رده اگزينوس 850، رم 4 گيگابايتي و حافظه 64 گيگابايتي قابل افزايش از طريق ميکرو اس‌دي در دسترس کاربران قرار گيرد.

با توجه به رندرهاي به اشتراک گذاشته شده در پنل پشتي دستگاه دوربين 16 مگاپيکسلي در کنار دو فلش LED قرار گرفته است. دور دوربين نيز حلقه‌اي قرمز رنگ ديده مي‌شود. در پنل جلويي موبايل جديد سامسونگ نيز دوربين سلفي 5 مگاپيکسلي قرار دارد.

گفته مي‌شود گلکسي ايکس کاور 5 سامسونگ با استاندارد IP68 و گواهينامه MIL-STD 810G به بازار عرضه خواهد شد. به علاوه موبايل جديد کره‌اي‌ها از اتصال بلوتوث 5.0، واي فاي 5 گيگاهرتز، NFC ، GPS بهره مي‌برد و مجهز به پورت USB-C و جک هدفون 3.5 ميلي متري است.

به نظر مي‌رسد سري ايکس کاور فاقد حسگر اثر انگشت است. با اين وجود گفته مي‌شود احتمالا موبايل جديد با مجهز به فيس آنلاک خواهد بود و با نسخه اندرويد 11 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

براساس گزارش منتشر شده در وب‌سايت WinFuture ، گوشي هوشمند گلکسي ايکس کاور 5 سامسونگ با قيمتي بين 348 تا 360 دلار با رنگ مشکي به بازار عرضه خواهد شد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره