logo

گوشی‌های سری هواوی P50 با سیستم‌عامل هارمونی عرضه می‌شوند

منبع
ديجي کالا
بروزرسانی
گوشی‌های سری هواوی P50 با سیستم‌عامل هارمونی عرضه می‌شوند

ديجي کالا/ ماه‌ها قبل هواوي اعلام کرد که تمام گوشي‌هاي مبتني بر رابط کاربري EMUI 11 مي‌توانند سيستم‌عامل هارموني را هم دريافت کنند. در همين زمينه يکي از اکانت‌هاي مشهور شبکه‌ي اجتماعي Weibo با انتشار پستي اعلام کرده که سري هواوي P50 اولين گوشي‌هايي هستند که به طور پيشفرض همراه با سيستم‌عامل هارموني عرضه خواهند شد.

طبق اعلام اين اکانت، در حال حاضر اين گوشي‌ها مرحله‌ي دوم آزمايش نسخه‌ي بتاي سيستم‌عامل موردنظر را با موفقيت پشت سر گذاشته‌اند و حالا وارد مرحله‌ي سوم شده‌اند. بايد خاطرنشان کنيم سري هواوي P50 اولين گوشي‌هاي مبتني بر اين سيستم‌عامل نيستند و در حال حاضر تعدادي از پرچم‌داران قديمي هواوي هم مي‌توانند نسخه‌ي بتاي سيستم‌عامل هارموني را اجرا کنند. نکته‌ي قابل توجه اين است که ظاهرا سري هواوي P50 صرفا مبتني بر هارموني خواهند بود و از اندرويد بهره نمي‌برند.

 

همانطور که احتمالا مي‌دانيد، هواوي ماه‌ها قبل از سيستم‌عامل هارموني به عنوان جايگزين اندرويد رونمايي کرد. اگرچه هواوي مدعي شده که اين سيستم‌عامل به طور کامل توسط متخصصين اين شرکت توسعه پيدا کرده است، اما در واقع مبتني بر اندرويد است. با وجود مدارک مختلف در اين زمينه، هواوي اين ادعاها را تکذيب کرده و گفته که سيستم‌عامل هارموني ارتباطي با اندرويد ندارد.

مديران هواوي گفته‌اند که تا انتهاي سال ۲۰۲۱، حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ ميليون گجت از اين سيستم‌عامل بهره‌مند خواهند شد. البته به ياد داشته باشيد که اين سيستم‌عامل راهي تلويزيون‌هاي هوشمند، ساعت‌هاي هوشمند و ديگر گجت‌ها هم مي‌شود. هواوي در همين راستا مشغول آماده‌سازي سرويس‌هاي نرم‌افزاري مختلفي است که از بين آن‌ها مي‌توانيم به سرويس‌هاي مربوط به جستجو و نقشه اشاره کنيم.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره