نماد آخرین خبر

بازی Survive the Fall معرفی شد

منبع
گيم فا
بروزرسانی

گيم فا/ تيم سازنده‌ي بازي Survive the Fall امروز در تازه‌ترين خبر خود به معرفي اين عنوان پرداخت. همچنين به منظور آشنايي بيشتر بازي‌بازان، ويدئويي از اين عنوان در دسترس قرار گرفته است که در همين خبر مي‌توانيد آن را مشاهده کنيد.

عناوين استراتژي محور همواره نزد بازي‌بازان از محبوبيت بالايي برخوردار است و در سال‌هاي اخير نيز مورد استقبال عده‌ي زيادي از بازي‌بازان قرار گرفته‌اند. Survive the Fall نيز از سري بازي‌هاي جذاب در همين سبک بوده که استوديوي انگري بالز (Angry Bulls) به صورت هم‌زمان وظيفه‌ي ساخت و انتشار آن را به عهده داشته است.

شما در اين بازي بايد هدايت شخصيت‌هاي مختلفي را به دست داشته باشيد و از منابع مختلف براي ادامه‌ي زندگي استفاده نماييد. همچنين سلاح‌ها و آيتم‌هاي بي‌شماري هم در اختيارتان قرار مي‌گيرد که بايد به خوبي از آن‌ها بهره ببريد. حيواناتي نيز در اين اثر به چشم مي‌خورند که مي‌توانيد آن‌ها را شکار کرده و استفاده‌هاي مختلفي از آن‌ها داشته باشيد.

دشمنان زيادي هم در بازي Survive the Fall وجود دارند که مي‌توانند خطرات زيادي را ايجاد نمايند. بنابراين هميشه بايد حواستان به آن‌ها باشد. از ديگر ويژگي‌هاي خوب اين بازي بايد به حالت‌هاي زياد در منو و جهان وسيع اشاره کرد. حال بايد منتظر بود و ديد که اين بازي با چه واکنشي از سوي بازي‌بازان و به خصوص علاقه‌مندان به اين ژانر همراه خواهد شد.

فعلا جزئيات ديگري از بازي Survive the Fall مشخص نيست اما در صورت انتشار اخبار بيشتر، آن‌ها را با شما عزيزان به اشتراک خواهيم گذاشت.

ضمنا اين‌ طور که پيداست، اين بازي تنها بر روي پلتفرم رايانه‌هاي شخصي منتشر خواهد شد. همان‌طور که در بالا هم گفته شد، امروز ويدئويي از ابتداي اين اثر در دسترس قرار گرفته است که در ادامه مي‌توانيد آن را مشاهده و دريافت کنيد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره