logo
  1. برگزیده
موبایل و بازی

همکاری آدیداس با سامسونگ

منبع
سخت افزار
بروزرسانی
همکاری آدیداس با سامسونگ

سخت افزار/ محصولات کمپاني آديداس از ديرباز به کيفيت و استفاده از تکنولوژي‌هاي جديد معروف بوده است. حال چه مي‌شود اگر به شما بگوييم که به زودي شاهد همکاري آديداس با سامسونگ براي ساخت هندزفري‌هاي بي‌سيم (مخصوص ورزشکاران) خواهيم بود؟ آنطور که از خبرها پيداست اين همکاري از چند ماه پيش نهايي شده و هم اکنون مي‌توانيد آن را خريداري کرده و از آن لذت ببريد!

جزئيات همکاري آديداس با سامسونگ براي ساخت هندزفري بي‌سيم
اگر مقداري از وقت روزانه خود را به ورزش اختصاص داده باشيد احتمالا با محصولات شرکت آديداس آشنا شده‌ايد. اين برند از شرکت‌هاي قديمي توليد لوازم مخصوص ورزشي‌ است که نام و آوازه زيادي براي خود دست و پا کرده است. از طرف ديگر حتما با هندزفري‌هاي بي‌سيم سامسونگ آشنايي داريد. کيفيت ساخت و صداي اين هندزفري در ميان ساير توليدکنندگان اين محصول زبانزد است. حالا فکرش را بکنيد که اين دو شرکت بزرگ قرار است با به اشتراک گذاشتن تجربيات خود در زمينه‌ تخصصي خود، محصولي مناسب ورزشکاران بسازند. محصول نهايي نسخه ويژه‌اي از Samsung galaxy Buds Pro بوده و آنطور که از بسته بندي آن مشخص است، حسي شبيه به خريد يک کتاني ورزشي به شما القا مي‌کند.

همکاري اين دو شرکت کمي عجيب به نظر مي رسد اما شرکت سامسونگ در بيانيه‌اي اعلام کرد که دليل اصلي همکاري اين دو غول، تلاش براي سازگاري بيشتر با محيط زيست و البته تجربه‌اي متفاوت براي ورزشکاران است. جالب است بدانيد که اين هندزفري‌ها با استفاده از پلاستيک‌هاي بازيافتي و زباله‌هاي اقيانوس ساخته خواهد شد. به گفته سامسونگ اين گوشي‌ها 20 درصد از مواد پلاستيکي (زباله‌ها) را در خود جاي داده و با محيط زيست سازگار است. در هنگام خريد اين محصول، يک جفت کفش ورزشي آديداس استن اسميت، قاب مخصوص تلفن همراه با علامت آديداس، آيکون‌ها و موارد ديگر به خريدار اهدا خواهد شد.


درحال حاضر بسته ويژه Galaxy Buds Pro Adidas Originals در کره جنوبي موجود است و قيمت آن 249 دلار تعيين شده است.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر