logo

نسل بعدی گوشی‌های تاشو سامسونگ سبک‌تر و مقاوم‌تر خواهند بود

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
نسل بعدی گوشی‌های تاشو سامسونگ سبک‌تر و مقاوم‌تر خواهند بود

ديجياتو/ سامسونگ قصد دارد اواخر سال جاري ميلادي از دو گوشي هوشمند تاشو جديد گلکسي زد فليپ ۳ و گلکسي زد فولد ۳ رونمايي کند. براساس گزارش‌هاي منتشر شده از سوي منابع آگاه، به لطف فناوري جديد، نسل بعدي گوشي‌هاي تاشو سامسونگ از طراحي با استحکام و مقاومت بيشتر و وزن کمتر برخوردار خواهند بود.


سامسونگ علامت تجاري جديدي را با عنوان «Armor Frame» در تاريخ ۲۴ فروردين ‌ماه ( ۱۳ آوريل) در اروپا، کره جنوبي و ايالات متحده ثبت کرده است. با وجودي که اسناد مربوط به علامت تجاري،‌ اطلاعات زيادي ارائه نمي‌دهد ولي براساس گزارش منتشر شده از سوي «LetsGoDigital» به نظر مي‌رسد Armor Frame مي‌تواند با فريم گوشي‌هاي گلکسي زد فليپ ۳ و گلکسي زد فولد ۳ ارتباط داشته باشد.




اين سوال مهم مطرح مي‌شود که آيا سامسونگ ممکن است گوشي‌هاي تاشو بعدي خود را به جاي فريم آلومينيومي با فريم تيتانيومي به بازار عرضه کند؟ گوشي‌هاي تاشو گلکسي زد فليپ و گلکسي زد فولد ۲ از فريم آلومينيومي بهره مي‌برند که باعث مي‌شود گوشي کمي سنگين‌ شود. به علاوه قاب‌هاي آلومينيومي استحکام و مقاومت پايين‌تري دارند.

اين احتمال وجود دارد که سامسونگ موبايل‌هاي تاشو بعدي خود را با فريمي از جنس کرين يا تيتانيوم به بازار عرضه کند تا ضمن بهره‌مندي از استحکام و مقاومت بالاتر، وزن کمتري نيز داشته باشند.

در مستندات مربوط به علامت تجاري جديد، اشاره‌اي به جنس فريم نشده، اما براساس گمانه زني‌هاي موجود احتمال دارد کره‌اي‌ها موبايل‌هاي جديد را با فريم مقاوم داراي گواهي درجه نظامي عرضه کنند تا مقاومت بالاتري داشته باشند.

در گزارش‌هاي قبلي در مورد اين دو گوشي هوشمند گفته شده بود که احتمالا موبايل‌هاي جديد تاشو سامسونگ در برابر نفوذ گرد و غبار و آب نيز مقاوم هستند. در حاليکه نسل قبلي از چنين ويژگي برخوردار نبودند.

به علاوه انتظار مي‌رود سامسونگ گوشي هوشمند گلکسي زد فولد ۳ را با گلس (UTG) قوي‌تر به بازار عرضه کند تا بتواند هنگام استفاده از قلم S Pen مقاومت لازم را داشته باشد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر