logo

به‌روزرسانی MIUI 12.5.4.0 برای شیائومی Mi 11 اولترا منتشر شد

منبع
گجت نيوز
بروزرسانی

گجت نيوز/ به‌روزرساني MIUI 12.5.4.0 براي شيائومي مي ۱۱ اولترا – Xiaomi Mi 11 Ultra منتشر شده است و در کنار پايداري سيستم، تغييرات مهمي را نيز به همراه داشته است.

شيائومي گوشي مي ۱۱ اولترا را به همراه رابط کاربري MIUI 12 و بر پايه اندرويد ۱۱ به بازار عرضه کرد. هفته گذشته اين شرکت انتشار به‌روزرساني MIUI 12.5 را براي شيائومي مي ۱۱ در چين آغاز کرد و حالا چند روز پس از آن اين شرکت اقدام به انتشار بيلد ديگري کرده است که سبب بهبود در کيفيت دوربين و نمره دگزومارک آن مي‌شود.

حساب کاربري رسمي بخش گوشي شيائومي در ويبو اعلام کرد که اين شرکت به‌روزرساني MIUI 12.5.4.0 را براي مي ۱۱ اولترا منتشر کرده است که شامل ۱۳ بهينه سازي توصيه شده دگزومارک در زمينه دوربين مي‌شود.

هرچند ليست تغييرات رسمي اين بيلد (V12.5.4.0.RKACNXM) هيچ اشاره‌اي به بهبود دوربين نمي‌کند و به جاي آن فقط به گفتن بهينه سازي عملکرد سيستم و بهبود امنيت سيستم به همراه پايداري دستگاه اکتفا کرده است.

ليست تغييرات رسمي شيائومي مي ۱۱ اولترا MIUI V12.5.4.0.RKACNXM

ساير
بهينه سازي عملکرد سيستم
بهبود امنيت سيستم و پايداري (دستگاه)
در هر حال چون شيائومي به طور رسمي انتشار به‌روزرساني MIUI 12.5.4.0 براي مي ۱۱ اولترا را اعلام کرده است، پس قطعاً با ارائه ۱۳ بهينه سازي نامشخص دوربين دگزومارک سبب بهبود در کيفيت دوربين خواهد شد.

علاوه بر اين، بايد به اين موضوع نيز اشاره کنيم که هر دو مدل Mi 11 Ultra و Mi 11 Pro از يک بيلد مشترک MIUI استفاده مي‌کنند. بنابراين؛ اين به‌روزرساني بايد براي مدل پرو نيز در دسترس باشد. هرچند؛ گمان نمي‌کنيم اين بهينه سازي هاي نامشخص دوربين براي مي ۱۱ پرو نيز در دسترس باشند.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر