logo
  1. برگزیده
موبایل و بازی

اندروید ۱۱ برای گلکسی A12 و گلکسی A02s منتشر شد

منبع
مجله ديجي کالا
بروزرسانی
اندروید ۱۱ برای گلکسی A12 و گلکسی A02s منتشر شد

مجله ديجي کالا/ در ادامه‌ي روند انتشار آپديت اندرويد ۱۱ براي گوشي‌هاي سامسونگ، امروز شرکت کره‌اي اين به‌روزرساني را براي گوشي‌هاي گلکسي A12 و گلکسي A02s منتشر کرد.

گلکسي A12 و گلکسي A02s گوشي‌هايي هستند که سامسونگ سال گذشته از آن‌ها به عنوان گوشي‌هاي اقتصادي خود رونمايي کرد. محصولاتي که با اندرويد ۱۰ راهي بازار شدند و خب قطعا انتظار داشتيم اندرويد ۱۱ را هم دريافت کنند. حتي با توجه به سياست سامسونگ، انتظار داريم آپديت اندرويد ۱۲ هم براي آن‌ها منتشر شود اما خب فعلا زود است در اين رابطه صحبت کنيم.

گلکسي A12 و گلکسي A02s اما امروز و در ادامه‌ي روند انتشار آپديت اندرويد ۱۱ براي گوشي‌هاي سامسونگ، اين آپديت را دريافت کردند که فعلا البته براي کاربران روسي منتشر شده ولي انتظار مي‌رود کاربران ساير نقاط جهان هم آن را به‌زودي دريافت کنند. اين آپديت براي گلکسي A12 با شماره‌ي A125FXXU1BUE3، بسته‌ي امنيتي ماه مه را نيز با خود به همراه دارد. براي گلکسي A02s نيز شماره‌ي اين به‌روزرساني A025FXXU2BUDC است منتها به طرز عجيبي بسته‌ي امنيتي ماه آوريل را با خود به همراه دارد و نه ماه مه.

نکته‌اي که بايد به آن اشاره کنيم اين است که اين دو گوشي به جاي دريافت رابط کاربري One UI 3.0، مستقيما نسخه‌ي ۳.۱ آن را به همراه اندرويد ۱۱ دريافت کردند. همانطور که مي‌دانيد، اندرويد ۱۱ سوار بر رابط کاربري جديد سامسونگ قابليت‌هاي بسيار متنوع و هيجان‌انگيزي را راهي گوشي‌هاي سامسونگ کرده که از جمله مهم‌ترين آن‌ها مي‌توان به اجازه‌ي دسترسي يک‌باره، بهبود کنترل قفل هوشمند، بهبود اپليکيشن Digital Wellbeing، حباب مخصوص مکالمه و بسياري موارد ديگر اشاره کرد.

البته يک سري قابليت نرم‌افزاري وجود دارد که مخصوص گوشي‌هاي پرچم‌دار است و طبيعتا انتظار نداريم در اين گوشي‌هاي ارزان‌قيمت شاهد حضور آن‌ها باشيم. اما قطعا تجربه‌ي کاربري‌تان بعد دريافت و نصب اين به‌روزرساني متحول خواهد شد. چون قابليت‌هاي متنوعي در اندرويد ۱۱ و رابط کاربري One UI 3.1 وجود دارد.

اگر اين به‌روزرساني هنوز براي گوشي شما منتشر نشده بايد اندکي صبر کنيد چون فعلا فقط کاربران روس به آن دسترسي دارند. با اين حال اگر تمايل داريد به صورت دستي به بررسي وضعيت آپديت بپردازيد کافي است وارد تنظيمات شده و در بخش Software update (به‌روزرساني نرم‌افزار)، چک کنيد ببينيد آيا آپديتي برايتان منتشر شده يا خير.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره