logo
  1. برگزیده
موبایل و بازی

جدیدترین آپدیت پرچمدار سامسونگ، این دستگاه را در بهترین عملکرد خود قرار می دهد

منبع
ترنجي
بروزرسانی
جدیدترین آپدیت پرچمدار سامسونگ، این دستگاه را در بهترین عملکرد خود قرار می دهد

ترنجي/ گلکسي اس ۲۱ اولترا سامسونگ بدون شک بهترين موبايل اين شرکت است. با جديدترين تراشه و نمايشگر LTPO بايد عملکرد بسيار نرمي را شاهد باشيم. با اين وجود جديدترين آپديت Galaxy S21 Ultra سامسونگ، اين دستگاه را در بهترين عملکرد خود قرار مي دهد. چطور؟ خب يک ويديو براي کاربراني که شديدا تمايل به عملکرد خيلي سريع دستگاه دارند.

جديدترين آپديت که براي گلکسي اس ۲۱ اولترا ارايه شده است، اين دستگاه را در بخش نرم افزاري بهبود خوبي مي دهد. سرعت پاسخگويي به لمس و اجراي نرم افزارها به صورت پشت سرهم مي تواند خيلي خوب باشد.

به عنوان يکي از منابع سامسونگي، Ice Universe ويديويي در توييتر منتشر کرده و مي گويد:

من به روزرساني S21 Ultra را دريافت کردم و مطمئن هستم که اين نرم ترين نسخه در تاريخ UI سامسونگ است که سرعت پاسخگويي آن به سطح درجه يک رسيده است. پس از اين، سامسونگ بايد سبک انيميشن خود را بهبود بخشد و آن را کامل کند.

شخصا فکر نمي کنم چنين عملکرد نه مهم باشد نه اينکه کاربري بخواهد در روزمره چنين کاري بکند. با اين وجود منظور از ارايه چنين ويديويي آن است که سامسونگ توانسته در بخش نرم افزاري به بهبودي برسد که پاسخگويي بسيار بالايي به دستورات شما وجود دارد.

متاسفانه مشخص نيست که دستگاه او با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ است يا اگزينوس ۲۱۰۰ اما حدس ما نسخه اسنپدراگون است، چون او يک منبع چيني به شما مي رود و سامسونگ در چين به SD888 متکي است.

نظر شما درباره بهبود عملکرد رابط کاربري سامسونگ چيست؟ آيا اين عملکرد براي شما مهم است؟ اگر آپديت مذکور را دريافت کرديد، نظر خود را با ما در ميان بگذاريد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره