نماد آخرین خبر

راهکار عجیب آنچلوتی برای حل مشکل بزرگ رئال

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
راهکار عجیب آنچلوتی برای حل مشکل بزرگ رئال

ورزش 3/ کارلو آنچلوتی برای مقابله با فصل طولانی و تقویم شلوغ رئال خبر از راهکاری جالب و عجیب داد.
 آنچلوتی غیر از دروازه بان هایش، 19 بازیکن در تیم اول خود در دسترس دارد که با آن باید در 7 تورنمنت سخت روبه رو شود که در آن انتظارات از رئال بسیار بالاست.
تیم رئال مادرید 25-2024 با 21 بازیکن بسته شده است که دو تای آنها دروازه بان هستند. یک گلر ذخیره نیز از تیم دوم در فهرست بازی ها قرار می گیرد. خروج کروس، ناچو، خوسلو و کپا با حضور امباپه و اندریک پوشش داده شده است. دو مهاجم در ازای یک دروازه بان، یک مدافع، یک هافبک و یک مهاجم دیگر.
مشکلی که آنچلوتی خیلی زود با آن مواجه شده، مصدومیت است. فصل گذشته او سه بازیکن را طولانی مدت از دست داد، دو بازیکن خیلی زود، کورتوا و میلیتائو که توسط لونین و رودیگر به خوبی پوشش داده شدند. داوید آلابا نیز در ماه دسامبر رباط داد و ناچو جای او را پر کرد.
فصل جدید با خبر بد مصدومیت کاماوینگا آغاز شده که حداقل دو ماه دور خواهد بود. این باعث می شود که رئال در 12 بازی ابتدایی این فصل 18 بازیکن داشته باشد. مربی ایتالیایی دعا می کند که بر تعداد مصدومان تیمش اضافه نشود. رئال در این فصل شاید تا 72 بازی انجام دهد که یک رکورد تاریخی خواهد بود.پ


در سال های اخیر روش خاص آنچلوتی استفاده از ترکیبی خاص و با تغییرات اندک در بازی هاست. او به نام رقیب خود اهمیتی نمی دهد و ترکیب رئال اغلب با بهترین ها چیده می شود اما کارلتو امروز تایید کرد که به دلیل تقویم سخت و طولانی که در آن باید برای شش جام دیگر رقابت کنند، به مرخصی بیشتر برای بازیکنان در میانه های فصل و سیستم چرخشی بیشتر فکر می کند. او تایید کرد که به تعدادی از بازیکنان تعطیلات اختصاصی هدیه خواهد داد.
باید دید تغییر استراتژی کارلتو ضربه ای به نتایج رئال خواهد زد یا خیر به خصوص که او امروز بار دیگر تاکید کرد تیم تکمیل شده و خریدی نخواهند داشت.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره