نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

مشخصات دوربین شیائومی ۱۵ پرو فاش شد

منبع
ديجي کالا
بروزرسانی
مشخصات دوربین شیائومی ۱۵ پرو فاش شد

دیجی کالا/ کمپانی کوالکام در ماه اکتبر از جدیدترین نسل از پردازنده‌های خود یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۴ رونمایی خواهد کرد. طبق گزارش‌ها، شیائومی اولین برندی است که حق استفاده از این پردازنده را دارد. بنابراین، انتظار می‌رود گوشی‌های هوشمند شیائومی ۱۵ و شیائومی ۱۵ پرو که در همان ماه اکتبر معرفی خواهند شد، به عنوان اولین گوشی‌های مجهز به این پردازنده قدرتمند به دست کاربران برسند.

طبق گفته‌های Digital Chat Station، افشاگر مطرح چینی، به نظر می‌رسد شیائومی ۱۵ پرو از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم ثابت (و البته واید) و حسگر بسیار بزرگ استفاده کند. بدین ترتیب، قابلیت دیافراگم متغیر که در نسل قبلی وجود داشت، حذف خواهد شد. در کنار دوربین اصلی، با دوربین پریسکوپی ۵۰ مگاپیکسلی با قابلیت زوم ۳ برابری روبرو خواهیم شد. همچنین ضخامت کلی گوشی نسبت به نسل قبل کمی کاهش خواهد یافت.

شیائومی ۱۵ پرو همانند شیائومی ۱۴ اولترا از نمایشگری خمیده با رزولوشن ۲K بهره خواهد برد. علاوه بر این، باتری بسیار بزرگ و حسگر اثر انگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر از دیگر ویژگی‌های کلیدی این گوشی به شمار می‌روند. این نکته قابل ذکر است که شیائومی ۱۴ اولترا هرگز به صورت رسمی در خارج از چین عرضه نشد و به نظر می‌رسد سرنوشت مشابهی برای شیائومی ۱۵ پرو نیز رقم بخورد. بر اساس شایعات پیشین، گفته می‌شود لنز اولترا واید این گوشی نیز از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد و دوربین اصلی از حسگر ۱ اینچی OmniVision OV50K استفاده می‌کند. همچنین به نظر می‌رسد لنز پریسکوپی این گوشی از حسگر Sony IMX882 استفاده کند.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم