نماد آخرین خبر

محتوای پولی Concord تنها جنبه تزئینی دارند

منبع
زومجي
بروزرسانی
محتوای پولی Concord تنها جنبه تزئینی دارند

زومجی/ استودیوی فایروالک، توسعه‌دهنده Concord، می‌گوید درآمدزایی این بازی منحصراً روی اقلام تزئینی متمرکز خواهد بود.
  
کیم کرینز، کارگردان Concord، در آخرین مصاحبه خود جزئیات جدیدی را درباره این بازی با طرفداران به اشتراک گذاشت. او می‌گوید: «بازی ابتدا با ۱۶ کاراکتر، ۱۲ نقشه و ۶ حالت عرضه خواهد شد. تمام این‌ها هنگام عرضه در بازی گنجانده می‌شوند و ما به‌صورت فصلی نقشه‌ها، حالت‌ها و شخصیت‌های جدید را به طرفداران ارائه خواهیم داد.

آیتم‌های پولی صرفاً تزئینی هستند و می‌توانید از آن‌ها برای شخصی‌سازی ظاهر شخصیت خود استفاده کنید. این موارد روی گیم‌پلی تاثیری ندارند. ما به‌شدت معتقدیم که تجربه کامل باید در اختیار همه بازیکنان باشد.» قیمت Concord در زمان عرضه ۴۰ دلار خواهد بود.

اولین بازی استودیوی فایروالک در تاریخ ۲۳ اوت ۲۰۲۴ (۲ شهریور ۱۴۰۳) برای پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. Concord یک بازی شوتر مبتنی بر تیم‌های پنج‌نفره است که در آن، بازیکنان به‌عنوان «فری‌گانر» به رقابت می‌پردازند و باید در مقابل تیم‌های رقیب قرار بگیرند.

اولین تریلر Concord بازخوردهای منفی بسیاری دریافت کرد و استودیوی سازنده در جواب به این بازخوردها چنین گفت: «آن تریلر تنها بخش کوچکی از تمام چیزی است که سال‌ها روی آن کار کرده‌ایم. ما برای اینکه محصول نهایی توسط بازیکنان تجربه شود بسیار هیجان‌زده هستیم.»

برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با ما همراه باشید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره