نماد آخرین خبر

هدست ویژن پرو اپل خارج ایالات متحده به فروش می‌رسد

منبع
سخت افزار
بروزرسانی
هدست ویژن پرو اپل خارج ایالات متحده به فروش می‌رسد

سخت افزار/ هدست ویژن پرو اپل به‌تازگی امروز وارد فروشگاه‌های اپل در سراسر چین، هنگ کنگ، ژاپن و سنگاپور شده است. این اولین باری است که هدست ویژن پرو به‌طور رسمی در خارج از ایالات متحده عرضه می‌شود، جایی که این دستگاه از ماه فوریه به فروش می‌رسد.

شرکت اپل اعلام کرد که اعضای تیم با اولین مشتریان در این کشورها و مناطق جشن گرفتند تا این محصول انقلابی را کشف کرده و در یک تجربه نمایشی شرکت کنند که فقط در خرده‌فروشی اپل دردسترس است.

ویژن پرو به‌طور یکپارچه محتوای دیجیتال را با دنیای فیزیکی ترکیب می‌کند تا تجربیات فضایی قدرتمندی را ارائه دهد که نحوه کار، همکاری، ارتباط، زنده‌کردن خاطرات، لذت بردن از سرگرمی و موارد دیگر را تغییر می‌دهد.

طبق گزارش‌ها، علاقه مصرف‌کنندگان به این هدست 3499 دلاری کاهش یافته است. گفته می‌شود فروش این دستگاه در پنج ماه پس از عرضه آن به‌شدت کم شده است. اپل ویژن پرو قرار است در تاریخ 22 تیر (12 جولای) در بریتانیا و کانادا عرضه شود.

عرضه هدست ویژن پرو در خارج از ایالات متحده
این هدست در همان روز در استرالیا، فرانسه و آلمان به‌عنوان بخشی از یک عرضه سرسام‌آور در بازارهای دیگر عرضه خواهد شد و این ممکن است همان چیزی باشد که شرکت برای تقویت اشتیاق برای دستگاه به آن نیاز دارد.


به طور کلی، تاکنون بررسی‌های متفاوتی از هدست اپل وجود داشته است. در بیشتر موارد، کاربران تحت تأثیر سخت‌افزار و فناوری معرفی‌شده توسط ویژن پرو قرار گرفته‌اند، اما سؤالاتی در مورد عملکرد واقعی دستگاه، شهودی‌بودن کنترل مبتنی‌بر ژست، وزن و راحتی عمومی و … وجود دارد.

در جریان WWDC در اوایل این ماه، اپل visionOS 2 را معرفی کرد که اولین به‌روزرسانی بزرگ برای سیستم‌عامل ویژن پرو است. ‌visionOS 2 شامل چندین ویژگی و تغییرات جدید ازجمله برنامه عکس‌های بازطراحی‌شده با پشتیبانی از SharePlay، توانایی تبدیل عکس‌های دوبعدی موجود به عکس‌های فضایی، نسخه بزرگ‌تر فوق عریض نمایش مجازی مک (معادل دو نمایشگر 4K در کنار هم است) به علاوه پشتیبانی از ماوس فیزیکی است.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره