نماد آخرین خبر

شبکه اجتماعی تردز اکنون امکان ساخت فید اختصاصی براساس نتایج جست‌وجوی کاربر را فراهم می‌کند

منبع
زوميت
بروزرسانی
شبکه اجتماعی تردز اکنون امکان ساخت فید اختصاصی براساس نتایج جست‌وجوی کاربر را فراهم می‌کند

زومیت/ پلتفرم اجتماعی تردز، از قابلیت ایجاد فیدهای اختصاصی براساس نتایج جستجو رونمایی کرد.
 
شبکه‌ی اجتماعی تردز، اوایل امسال نمایش نتایج جستجوی لحظه‌ای را معرفی کرد که به کاربران اجازه می‌دهد پست‌ها را بر اساس ترتیب تاریخ انتشارشان پیدا کنند. این پلتفرم اکنون با اجازه‌دادن به کاربران برای ایجاد فیدهای اختصاصی براساس نتایج جستجویشان در اپلیکیشن تردز، تجربه‌ی کاربری را به سطح بالاتری ارتقاء می‌دهد.

به‌نوشته‌ی 9to5Mac، قابلیت ساخت فیدهای اختصاصی بر اساس نتایج جستجو در تردز به‌تدریج در سرتاسر جهان ارائه می‌شود. با این ویژگی می‌توانید به‌دنبال موضوع خاصی بگردید و سپس نتایج جستجو را بوکمارک کنید. اینکار فید اختصاصی جدیدی ایجاد می‌کند که همیشه در تب اصلی تردز در کنار فیدهای For You و Following نمایش می‌یابد.

ویژگی ساخت فید اختصاصی بر اساس نتایج جستجو مدتی قبل در نسخه‌ی دسکتاپ تردز ارائه شد و در ماه می (اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۳) نیز شاهد به‌روزرسانی ستون‌ها و پست‌های لحظه‌ای بودیم. با آپدیت جدید، کاربران این شبکه‌ی اجتماعی می‌توانند فیدهای جدیدی را بر اساس نتایج جستجو نیز ایجاد کنند.

تردز اخیراً اولین سالگرد خود را جشن گرفت. طبق اعلام متا، این پلتفرم اکنون بیش‌از ۱۷۵ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد. شبکه‌ی اجتماعی مذکور در زمان انتشار، ویژگی‌های بسیار محدودی داشت اما درحال‌حاضر بسیاری از کمبودهای آن رفع شده‌اند. ازجمله ویژگی‌های تردز می‌توان به نسخه‌ی وب‌، ابزار ترجمه‌ی داخلی، جستجوی زمانی، جابه‌جایی سریع بین حساب‌ها، تگ‌ها، API و حتی ادغام با فدیورس (Fediverse) اشاره کرد.

برای بهره‌مندی از جدیدترین قابلیت‌های تردز، مطمئن شوید که نسخه‌ی به‌روز اپلیکیشن آن را روی گوشی خود نصب کرده‌اید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

پس از این بخوانید

پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر