نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
موبایل و بازی

شیائومی 14T Pro با تراشه مدیاتک Dimensity 9300 Plus دیده شد

منبع
ترنجي
بروزرسانی
شیائومی 14T Pro با تراشه مدیاتک Dimensity 9300 Plus دیده شد

ترنجی/ سری T پرچمدارهای شیائومی با نگاهی به اقتصادی‌تر بودن طراحی می‌شوند. پس از رونمایی سری Xiaomi 14 کم‌کم وقت آن است که سری Xiaomi 14T معرفی شود. اگر این سری محصولات برای شما جذاب هستند، باید بگویم که به تازگی شیائومی 14T Pro با تراشه مدیاتک Dimensity 9300 Plus دیده شده است.

تراشه شیائومی 14T Pro
سال گذشته شیائومی 13T و 13T Pro اواخر سپتامبر عرضه شدند و امسال نیز انتظار داریم که 14T و 14T Pro در همان بازه زمانی و به عنوان جانشین آن‌ها عرضه شوند. به تازگی Xiaomi 14T Pro در پایگاه داده بنچمارک Geekbench رصد شده که در آن با تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس تست شده بوده است.

این با انتخاب شیائومی برای نسل‌های قبلی این سری مطابقت دارد، زیرا 13T Pro از تراشه Dimensity 9200 Plus استفاده می‌کرد. نمونه اولیه 14T Pro که این بنچمارک را اجرا کرده دارای 12 گیگابایت حافظه رم بوده و البته از اندروید 14 بهره می‌برد.


شیائومی ۱۴ تی در این بنچمارک امتیاز تک هسته‌ای 9369 و امتیاز چند هسته‌ای 26083 را به دست آورد، اما به خاطر داشته باشید که این بنچمارک Geekbench 4.4 برای اندروید است و به هر دلیلی نسخه جدیدتر 6.x نیست. در نتیجه اعداد آن به طور مستقیم قابل مقایسه نیست.

در حالی که این دستگاه فقط با شماره مدل آن در پایگاه داده بنچمارک گیک‌بنچ رصد شده است، گواهی قبلی اندونزیایی ارتباط بین آن شماره مدل و نام Xiaomi 14T Pro را نشان داده بود.

به صورت خلاصه باید گفت که Xiaomi 14T Pro ممکن است مبتنی بر Redmi K70 Ultra باشد که اخیراً رونمایی شده است. آن دستگاه نیز از تراشه Dimensity 9300 Plus استفاده می‌کند.

با این حال، احتمالاً برخی تغییرات مرتبط با بخش دوربین وجود دارد مثلا شاید 14T Pro دارای برند لایکا باشد و سنسورها نیز ممکن است (کمی) متفاوت باشند.

نظر شما چیست؟ منتظر شیائومی 14T Pro هستید؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

پس از این بخوانید

پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر