نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

واتساپ به‌زودی برنامه‌ریزی برای دورهمی‌ها را آسان‌تر می‌کند

منبع
زوميت
بروزرسانی
واتساپ به‌زودی برنامه‌ریزی برای دورهمی‌ها را آسان‌تر می‌کند

زومیت/ واتساپ در حال انتشار قابلیت جدیدی است که برنامه‌ریزی برای دورهمی و رویدادها را راحت‌تر می‌کند.
 
واتساپ به‌زودی ویژگی جدیدی منتشر می‌کند که امکان سازمان‌دهی رویدادها در چت‌های گروهی را برای کاربران فراهم و برنامه‌ریزی برای دورهمی‌ها را راحت‌تر می‌کند.

ویژگی جدید برنامه‌ریزی رویداد‌ها به کاربران امکان می‌دهد تا رویدادها و جلسه‌ها و گردهمایی‌ها را مستقیماً در چت گروهی سازمان‌دهی کنند. قابلیت یادشده در ماه می (اردیبهشت و خرداد) منحصراً برای چت‌های گروهی Communities دردسترس قرار گرفت؛ اما اکنون واتساپ می‌گوید که در هفته‌های آینده به‌تدریج برای همه‌ی کاربران منتشر خواهد شد.


WhatsApp

واتساپ در بیانیه‌اش نوشته است‌: «کاربران اکنون آسان‌تر می‌توانند گردهمایی‌های خود را مستقیماً در واتساپ برنامه‌ریزی کنند؛ چه جلسه‌ای مجازی باشد چه شام تولد. هر‌کسی می‌تواند رویدادی ایجاد کند و دیگران می‌توانند پاسخ دهند تا کل گروه بداند چه کسی در آن رویداد شرکت می‌کند.»

برای تنظیم رویداد، روی دکمه‌ی + در چت گروهی کلیک و گزینه‌ی Event را انتخاب کنید. کاربران می‌توانند نام رویداد، توضیحات اختیاری، تاریخ شروع، مکان و لینک تماس واتساپ (برای تماس‌های صوتی یا تصویری) را اضافه کنند. هنگام ایجاد رویداد، اعلانی برای همه‌ی اعضای گروه ارسال می‌شود.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر