نماد آخرین خبر

گلکسی A55 و A35 به‌زودی هوش مصنوعی سامسونگ Galaxy AI را دریافت می‌کنند، اما نه با تمام قابلیت‌ها

منبع
ترنجي
بروزرسانی
گلکسی A55 و A35 به‌زودی هوش مصنوعی سامسونگ Galaxy AI را دریافت می‌کنند، اما نه با تمام قابلیت‌ها

ترنجی/ ما اطلاعات هیجان‌انگیزی برای به اشتراک گذاشتن داریم، به‌خصوص برای کاربران گوشی‌های سری گلکسی A که امیدوارند برخی از قابلیت‌های هوش مصنوعی اختصاصی سامسونگ را به‌دست آورند. SamMobile از منابع خود دریافته است که Galaxy AI درنهایت فراتر از بخش گوشی‌های رده‌بالای سامسونگ گسترش یافته و به‌زودی به گوشی‌های میان‌رده گلکسی A55 و گلکسی A35 نیز راه می‌یابد.

عرضه هوش مصنوعی سامسونگ Galaxy AI برای گلکسی A55 و A35
جدیدترین نوآوری سامسونگ در زمینه هوش مصنوعی، Galaxy AI، برای اولین بار برای دستگاه‌های سری گلکسی A که در سال 2024 عرضه شده‌اند، یعنی Galaxy A35 و Galaxy A55، ارائه خواهد شد؛ بااین‌حال، چندین نکته نیز وجود دارد.

اولاً، ما تاریخ دقیقی نداریم که گلکسی AI چه زمانی به گلکسی A35 و گلکسی A55 برسد. بااین‌حال، منابع می‌گویند که این اتفاق ازطریق به‌روزرسانی One UI 6.1.1 رخ می‌دهد که می‌تواند در این ماه یا ماه آینده برای این گوشی‌های میان‌رده منتشر شود.


ثانیاً، تمام ویژگی‌های Galaxy AI برای این دو گوشی ارائه نمی‌شود. هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه کدام ابزارهای هوش مصنوعی برای میان‌رده‌های سامسونگ عرضه می‌شود وجود ندارد، اما ما حدس می‌زنیم که سامسونگ آن‌هایی را که به مقدار زیادی از قدرت پردازش روی دستگاه نیاز دارند، کنار بگذارد.

در زمان نگارش این مطلب، مقرون‌به‌صرفه‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ مجهز به Galaxy AI که می‌توانید خریداری کنید، Galaxy S23 FE است. بااین‌حال، حتی این مدل نیز فاقد برخی از قابلیت‌ها ازجمله Instant Slow-Mo می‌باشد که یکی از ویژگی‌های هوش مصنوعی بود که سامسونگ در مجموعه اصلی Galaxy AI برای سری Galaxy S24 ارائه کرده بود.

ثالثاً، ما فقط می‌توانیم تأیید کنیم که Galaxy AI برای گلکسی A35 و گلکسی A55 عرضه می‌شود، اما نه برای دستگاه‌های قدیمی‌تر گلکسی A، حتی اگر شباهت‌های سخت‌افزاری زیادی بیان این مدل‌ها وجود داشته باشد.

به‌عنوان‌مثال، گلکسی A35 از همان تراشه گلکسی A54 استفاده می‌کند، یعنی Exynos 1380، اما با این وجود، نمی‌توانیم تأیید کنیم که Galaxy AI برای گلکسی A54 منتشر خواهد شد. سامسونگ ممکن است قابلیت‌های هوش مصنوعی خود را به مدل‌های گلکسی A که در سال 2024 و بعد از آن عرضه می‌شوند، محدود کند.

سامسونگ درحال سرمایه‌گذاری بزرگ روی Galaxy AI است و در Unpacked 2024، این شرکت تأیید کرد که می‌خواهد این ابزارهای خلاقانه هوش مصنوعی را به بیش از 200 میلیون دستگاه گلکسی، ازجمله گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و گجت‌های پوشیدنی بیاورد.

نظر شما درباره عرضه Galaxy AI برای دو گوشی میان‌رده سال 2024 سامسونگ چیست؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر