نماد آخرین خبر

بازی چندنفره Squid Game در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد

منبع
گيم فا
بروزرسانی
بازی چندنفره Squid Game در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد

گیم فا/ نتفلیکس (Netflix) تایید کرده است که یک بازی چندنفره جدید در دنیای سریال Squid Game برای عرضه در سال ۲۰۲۴ در نظر گرفته است. معرفی کامل این بازی در رویداد گیمزکام (Gamescom) پیش‌رو انجام خواهد شد.
 
اخبار مربوط به بازی Squid Game از اکتبر ۲۰۲۳ منتشر شد، زمانی که گزارش‌هایی درباره تلاش‌های نتفلیکس در حوزه بازی‌سازی به بیرون درز کرد. در کنار نام Squid Game، بازی‌هایی از آی‌پی‌های محبوب Extraction ،Sherlock Holmes و Black Mirror هم به چشم می‌خوردند که در دست توسعه هستند. تا زمان نگارش این متن، تعداد بازی‌های موبایلی نتفلیکس به بیش از ۱۰۰ عنوان رسیده است.

این شرکت رسماً بازی Squid Game را در دسامبر معرفی و اعلام کرد:

نتفلیکس در حال تولید یک بازی ویدیویی در دنیای سریال Squid Game است که در آن، بازیکنان می‌توانند با دوستان خود در بازی‌هایی که از سریال می‌شناسند، رقابت کنند.
جدیدترین اطلاعات درباره این بازی از طریق نامه سهامداران منتشر شده است. جزئیات این گزارش نشان می‌دهد تلاش‌های نتفلیکس در حوزه بازی‌سازی هنوز در مراحل اولیه قرار دارد، اما با خرید حق امتیاز نسخه موبایلی Grand Theft Auto، توانسته موفقیت‌هایی را کسب کند.

 
در ادامه نامه‌ای که به سرمایه‌گذاران ارسال شده است، اطلاعاتی درمورد بازه زمانی انتشار بازی چندنفره Squid Game داریم. عرضه بازی همزمان با انتشار فصل دوم از این سریال محبوب خواهد بود. به عبارت دیگر، آن‌ها می‌خواهند از همزمانی انتشار بازی و فصل جدید سریال برای جلب توجه بیشتر و جذب حداکثری کاربران استفاده کنند.

فصل دوم Squid Game در تاریخ ۲۶ دسامبر سال ۲۰۲۴ میلادی (پنجشنبه ۶ دی ۱۴۰۳) به صورت جهانی از نتفلیکس منتشر خواهد شد و فصل سوم آن نیز برای سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده است.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره