نماد آخرین خبر

بازی Hot Wheels Monster Trucks: Stunt Mayhem معرفی شد

منبع
زومجي
بروزرسانی

زومجی/ ساعاتی پیش با انتشار تریلری جذاب از بازی Hot Wheels Monster Trucks: Stunt Mayhem رونمایی شد.
   
شرکت متل بازی جدید مجموعه Hot Wheels را با انتشار یک ویدیو معرفی کرد. این بازی Hot Wheels Monster Trucks: Stunt Mayhem نام دارد و تمرکز کاملی بر رقابت با کامیون‌های هیولا خواهد داشت. بازیکنان می‌توانند با کامیون‌های مورد علاقه خود شیرین‌کاری انجام دهند و در پیست‌های بزرگ با دوستانشان به رقابت بپردازند.

بازی Hot Wheels Monster Trucks: Stunt Mayhem در تاریخ ۱۸ اکتبر ۲۰۲۴ (۲۷ مهر ۱۴۰۳) برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی این بازی را تماشا کنید:

Hot Wheels Monster Trucks: Stunt Mayhem دارای حالت‌های مختلف از جمله نبردهای تن‌به‌تن، چالش‌های کریر و حتی باس فایت برای رقابت است. برخی از ویژگی‌های این بازی عبارت‌اند از:

کامیون‌های هیولایی Hot Wheels: با کامیون‌های هیولایی مورد علاقه خود از Bone Shaker و Tiger Shark گرفته تا Race Ace و Bigfoot رانندگی کنید و به شیرین‌کاری بپردازید.
اکشن‌های فراوان و هیجان‌انگیز: از حرکات و مانورهای شگفت‌انگیز برای به وجد آوردن تماشاگران و کسب بالاترین امتیاز استفاده کنید. ترفندهای دیدنی را انجام دهید و براساس شخصیت هر یک از کامیون‌ها، حرکات منحصربه‌فرد آن‌ها را کشف کنید.
به روش خود بازی کنید: با باس‌های قدرتمندی مانند Crushzilla روبه‌رو شوید و مهارت‌های خود را در حالت‌های مختلف از جمله Career ،Stunt ،Destruction و Boss Mode به چالش بکشید.
زمین‌های نبرد فوق‌العاده: مهارت‌های شیرین‌کاری خود را در زمین‌های متنوع و فوق‌العاده‌ای از جمله Stunt Zone by Night آزمایش کنید. هر پیست دارای چالش و فضای منحصربه‌فرد خودش است که در آن، گرافیک‌های پر جنب‌و‌جوش و جلوه‌های انفجاری تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برای شما رقم خواهند زد.
تقسیم صفحه‌نمایش در حالت‌های چندنفره: دوستان خود را در مسابقات چندنفره هیجان‌انگیز و رقابتی به چالش بکشید. ببینید چه کسی می‌تواند بهترین شیرین‌کاری‌ها را انجام دهد؛ بیشترین موانع را بشکند و بالاترین امتیاز را کسب کند.
نظر شما در این‌باره چیست؟ آیا به موفقیت بازی Hot Wheels Monster Trucks: Stunt Mayhem امید دارید؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره