نماد آخرین خبر

تاریخ عرضه بازی Indiana Jones در مراسم گیمزکام اعلام می‌شود

منبع
زومجي
بروزرسانی
تاریخ عرضه بازی Indiana Jones در مراسم گیمزکام اعلام می‌شود

زومجی/ منبعی معتبر اعلام کرده است که بازی Indiana Jones and the Great Circle تأخیر نخواهد خورد و تاریخ انتشار آن در رویداد گیمزکام ۲۰۲۴ مشخص خواهد شد.
   
در زمان معرفی Indiana Jones and the Great Circle اعلام شد که این بازی در سال ۲۰۲۴ روانه بازار می‌شود؛ اما استودیوی ماشین گیمز و مایکروسافت تاریخ دقیق عرضه آن را با طرفداران به اشتراک نگذاشتند. تقریبا یک سال می‌گذرد و خبری از تاریخ انتشار Indiana Jones and the Great Circle نیست؛ به همین دلیل طرفداران گمان می‌کنند که ممکن است بازی مورد بحث تأخیر خورده باشد؛ اما ساعاتی پیش گزارشی از سوی یک منبع معتبر منتشر شد و طرفداران را امیدوار کرد.

تام هندرسون از رسانه اینسایدر گیمینگ در گزارشی ادعا کرده است که Indiana Jones and the Great Circle در سال جاری میلادی منتشر می‌شود و تاریخ عرضه آن در شب افتتاحیه مراسم گیمزکام اعلام خواهد شد. اخیرا استودیوی ماشین گیمز و شرکت بتسدا رسما تایید کردند که ویدیوی جدیدی را از این بازی در رویداد هفته آینده به اشتراک خواهند گذاشت. شب افتتاحیه گیمزکام در تاریخ ۲۰ اوت ۲۰۲۴ (۳۰ مرداد ۱۴۰۳) برگزار می‌شود و میزبان نمایش‌های متعددی از سوی بازی‌سازان مختلف خواهد بود.

گزارش‌های قبلی ادعا کرده‌اند که Indiana Jones and the Great Circle در دسامبر ۲۰۲۴ (آذر-دی ۱۴۰۳) عرضه خواهد شد و اگر برنامه‌ها تغییر نکرده باشند انتظار داریم که همین تاریخ در رویداد پیش رو اعلام شود. بازی مورد بحث پس از انتشار در دسترس کاربران ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، رایانه‌های شخصی و سرویس گیم پس قرار خواهد گرفت. لطفا برای دریافت اطلاعات تکمیلی در آینده با ما همراه باشید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره