نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
موبایل و بازی

سامسونگ به زودی قابلیت کاربردی خود را برای گوشی‌های سری Galaxy A منتشر می‌کند

منبع
شهر سخت افزار
بروزرسانی
سامسونگ به زودی قابلیت کاربردی خود را برای گوشی‌های سری Galaxy A منتشر می‌کند

شهر سخت افزار/ شرکت Samsung با انتشار یک بیانیه رسمی اعلام کرد که قابلیت جذاب Circle to Search قرار است برای گوشی‌های میان‌رده و مقرون به صرفه این شرکت عرضه شود. در این راستا، گفته شده که گوشی‌های گلکسی A55، Galaxy A54، Galaxy A35 و Galaxy A34 به زودی آپدیت مرتبط با این ویژگی را دریافت می‌کنند.

سامسونگ در جریان رویداد گلکسی آنپکد علاوه بر گوشی‌های هوشمند جدید خود، یک قابلیت جذاب به نام Circle to Search را برای سری گلکسی S24  و پیکسل ۸ معرفی کرد.



اکنون این شرکت کره‌ای قصد دارد قابلیت مبتنی بر هوش مصنوعی Circle to Search را گسترش داده و علاوه بر پرچمداران سری گلکسی، آن را برای محصولات اقتصادی سری Galaxy A نیز منتشر کند.

به گزارش Mspoweruser، سامسونگ به تازگی اعلام کرده که Circle to Search به زودی برای گوشی میان‌رده گلکسی A55 که چندان ماه قبل به بازار راه یافته، عرضه خواهد شد. پس از این نیز دارندگان گوشی‌های دیگر سری A از جمله Galaxy A54، Galaxy A35 و Galaxy A34 نیز باید در انتظار دریافت آپدیت مرتبط با این قابلیت جذاب باشند.

محصولات سری FE هم Circle to Search را دریافت می‌کنند
سایر دستگاه‌های میان‌رده سامسونگ مانند Galaxy Tab S9 FE و Galaxy Tab S9 FE+ نیز قرار است اواخر سال میلادی جاری این قابلیت را دریافت کرده و شاهد ورود Circle to Search به محصولات سری FE سامسونگ هم باشیم.

قابلیت Circle to Search همان‌طور که از نامش پیداست، به شما اجازه می‌دهد دور هرچیزی که بر روی صفحه نمایش داده می‌شود خط بکشید و با کمک هوش مصنوعی (AI) آن را در فضای مجازی جستجو کنید.

این قابلیت جذاب آن‌قدر مورد استقبال قرار گرفته که گوگل در تلاش است آن را از طریق مرورگر کروم به دسکتاپ وارد کند.

سامسونگ در بیانیه مرتبط با اضافه شدن این قابلیت به گوشی‌های میان‌رده سری A اعلام کرد:


قابلیت سیرکل تو سرچ از زمان عرضه در گوشی‌های سری گلکسی 24S سریعاً به محبوبیت رسیده و تجربه‌ای دگرگون‌کننده از جستجوی در فضای اینترنت را ارائه می‌دهد، تجربه‌ای که فراتر از روش‌های جستجوی سنتی است.
نظر شما در رابطه با این رویکرد سامسونگ چیست؟ آیا اضافه شدن قابلیت Circle to Search به گوشی‌های میان‌رده می‌تواند کاربردی باشد؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره