نماد آخرین خبر

اطلاعات جدیدی از بازی Horizon Forbidden West منتشر شد

منبع
گيم فا
بروزرسانی
اطلاعات جدیدی از بازی Horizon Forbidden West منتشر شد

گيم فا/ Horizon Zero Dawn يکي از بهترين عناوين شرکت سوني بود که تجربه‌ي منحصر به فردي را به بازي‌بازان ارائه داد. قطعاً منطقي است که دنباله‌ي اين عنوان يعني Horizon Forbidden West نيز يکي از مورد انتظارترين بازي‌هاي پلي‌استيشن باشد. حال با اين‌که بازي‌بازان هنوز در انتظار نمايش گيم‌پلي ساخته‌ي گوريلا گيمز (Guerrilla Games) هستند، اين استوديو اطلاعات جديدي را در مورد بازي خود به اشتراک گذاشته است.

استوديوي گوريلا گيمز در طي گفتگويي با وب‌سايت Gamesradar در مورد Horizon Forbidden West صحبت کرده است که قطعاً براي طرفداران جالب خواهند بود.

«ما براي سپري کردن زمان بيشتر در اين دنيا، گسترش Lore آن و ادامه‌ي سفر Aloy به شدت هيجان زده هستيم. تعداد زيادي فرصت براي گيم‌پلي و داستان گويي در اين دنيا وجود دارد و ما بي‌صبرانه منتظر هستيم تا در Horizon Forbidden West بيشتر به آن‌ها بپردازيم.»

توسعه دهندگان جزئيات بيشتري را در رابطه با اين فرصت‌هاي گيم‌پلي و داستان گويي منتشر نکرده‌اند، اما ما مي‌دانيم که Aloy پس از کشف کردن ماده‌ي عجيبي که سبب فاسد شدن دنيا و موجودات مکانيکي مي‌شود، تصميم مي‌گيرد براي نجات تمدن خود به سرزمين‌هاي ديگري سفر کند. علاوه بر اين، شخصيت مرموز Sylens نيز بازگشته است و به نظر مي‌رسد که اين بار نقش بيشتري را در داستان بازي ايفا خواهد کرد.

البته بازي‌بازان بيشتر از هر چيزي منتظر نبرد با موجودات عظيم و منحصر به فرد Horizon Forbidden West هستند. مبارزه با ماشين‌ها يکي از جذاب‌ترين بخش‌هاي بازي اول بود که بازي‌بازان را حسابي به چالش کشيد. در تريلر معرفي بازي جديد گوريلا گيمز شاهد دو موجود جديد با نام‌هاي Shellsnapper و Tremortusk بوديم. اگر فکر مي‌کرديد که شکست دادن Thunderjaw کار سختي است، قطعاً نبرد با يک فيل و لاک پشت غول پيکر نيز به شدت چالش برانگيز خواهد بود.

«يکي از چيز‌هايي که مبارزه با ماشين‌ها در Horizon Zero Dawn را به کاري لذت بخش تبديل کرد، عنصر حل معما بود که در هر نبرد وجود داشت. الگوي حملات اين ماشين به چه شکل است؟ چه نقاط ضعفي دارد؟ کدام استراتژي‌ها کاربردي‌تر هستند؟ بازي‌بازاني که بدون آمادگي قبلي به نبرد با ماشين‌ها مي‌پرداختند، با واقعيت تلخي روبه‌رو مي‌شدند.

تريلر رونمايي ما به بازي‌بازان نشان داد که چيز‌هايي در انتظار آن‌ها است که تا به حال نديده‌اند، اما در حال حاضر ما نمي‌خواهيم به اين موضوع بپردازيم و دوست داريم تا جايي که مي‌توانيم اين حس رضايت بخش را براي بازي‌بازان حفظ کنيم تا خودشان اين موارد را کشف کنند.»

قطعاً کشف کردن اين راز‌ها در حين تجربه‌ي بازي، يکي از بهترين ويژگي‌هاي Horizon Zero Dawn بود. پس کاملاً منطقي است که توسعه دهندگان نخواهند اين سورپرايز‌ها را براي طرفداران فاش کنند. در نهايت، نماينده‌ي اين استوديو قول داد که دنياي Horizon Forbidden West «مکاني خطرناک، مرموز و سرشار از چالش‌ها و اکتشافات جديد» است.

بازي Horizon Forbidden West در تاريخي نامشخص از سال جاري براي کنسول‌هاي پلي‌استيشن ۴ و پلي‌استيشن ۵ منتشر خواهد شد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

پس از این بخوانید

پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر