logo

شاتل موبایل برای خرید گوشی نوکیا به مشترکین خود تخفیف ویژه ارائه می‌کند

منبع
بازار
بروزرسانی
شاتل موبایل برای خرید گوشی نوکیا به مشترکین خود تخفیف ویژه ارائه می‌کند

بازار/شاتل موبايل امکاني فراهم آورده تا مشترکين سيم‌کارت‌هاي اين اپراتور تلفن همراه بتوانند با استفاده از تخفيف ويژه 100 و 200 هزار توماني، گوشي هوشمند نوکيا خريداري کنند.

به گزارش روابط عمومي شاتل موبايل، اين اپراتور طي توافقاتي که با شرکت سامتل به عنوان نماينده رسمي نوکيا در ايران انجام داده، براي مشترکين خود امکان خريد دو مدل از گوشي‌هاي تلفن همراه نوکيا را با تخفيف ويژه فراهم کرده است. بر اين اساس، همه مشترکين جديد و قديمي سيم‌کارت‌هاي هوشمند شاتل موبايل، تا پايان بهار 1400 مي‌توانند با استفاده از کد تخفيفي که شاتل موبايل در اختيار آن‌ها قرار مي‌دهد، از فروشگاه اينترنتي موبايلتو براي خريد گوشي هاي نوکيا 3.4 و نوکيا 5.4 به ترتيب 100 و 200 هزار تومان تخفيف بگيرند.

گوشي نوکيا 3.4 با صفحه نمايش 6.39 اينچي، از سه دوربين 2، 5 و 13 مگاپيکسل، دوربين جلوي 8 مگاپيکسل و باتري 4000 ميلي‌آمپر برخوردار است. اين گوشي علاوه بر تخفيف 100 هزار توماني براي دارندگان سيم‌کارت شاتل موبايل، به همراه هديه کارت حافظه 32 گيگابايتي عرضه خواهد شد.

گوشي نوکيا 5.4 نيز از صفحه نمايش 6.39  اينچ، چهار دوربين 2، 2، 5 و 48 مگاپيکسل، دوربين جلوي 16 مگاپيکسل و باتري 4000 ميلي‌آمپر برخوردار است. اين گوشي نيز، علاوه بر تخفيف 200 هزار توماني براي مشترکين شاتل موبايل، به همراه هدست هديه در اختيار خريداران قرار خواهد گرفت.

هر دو گوشي با گارانتي 5 ستاره و 18 ماهه خدمات پس از فروش سامتل ارائه مي شوند و به مدت يک ماه از تاريخ فعال‌سازي، در صورت وجود ايراد سخت‌افزاري تعويض خواهند شد.

شاتل موبايل اپراتور نسل جديد تلفن همراه با پوشش 3G و 4G/LTE در سراسر کشور است که براي نخستين بار در ايران، فناوري نوآورانه «سيم‌کارت هوشمند» را به بازار ارتباطي کشور معرفي کرده که بر اساس آن، سيم‌کارت هوشمند شاتل موبايل با تحليل آنتن هاي موجود در محدوده محل حضور مشترک، بهترين آنتن و پوشش شبکه را به طور خودکار براي وي انتخاب مي‌کند.

علاقه‌مندان براي دريافت اطلاعات بيشتر درباره اين اپراتور، انتخاب شماره و خريد سيم‌کارت با پيش‌شماره ۰۹۹۸ و کد يک، مي‌توانند به وب‌سايت www.shatelmobile.ir مراجعه کنند يا از طريق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبايل در ارتباط باشند.

 

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره