برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

گلکسی S22 اولترا از شارژ ۴۵ وات پشتیبانی خواهد کرد

منبع
زوميت
بروزرسانی
گلکسی S22 اولترا از شارژ ۴۵ وات پشتیبانی خواهد کرد

زوميت/ جديدترين شايعات از آن حکايت دارند که غول کره‌اي در سال آينده، سرعت شارژ گلکسي S22 اولترا را نسبت به نسل قبلي افزايش خواهد داد.
   
اين‌روزها ارائه‌‌ي سرعت شارژ بيشتر در گوشي‌هاي هوشمند موضوعي داغ محسوب مي‌شود و اين رقابت در گوشي‌هاي ساخته‌شده توسط سازندگان چيني بيشتر به‌چشم مي‌خورد. بااين‌حال، سامسونگ تاکنون خودش را وارد اين بازي نکرده و حتي در دو سال گذشته، مشخصات سرعت شارژ دستگاه‌هاي پرچم‌دارش را کاهش داده است.

غول کره‌اي در سال ۲۰۱۹ گلکسي نوت ۱۰ پلاس را با شارژ ۴۵ واتي معرفي کرد و همچنين آن را در گلکسي S20 اولترا به‌کاربرد. درنهايت با عرضه‌ي سري گلکسي S21، سرعت شارژ به مقدار ۲۵ وات کاهش پيدا کرد. به گزارش Sammobile، شواهد نشان مي‌دهد که بار ديگر حداقل در يکي از مدل‌هاي سري گلکسي S22 (گلکسي S22 اولترا)، سرعت شارژ ارتقاء پيدا خواهد کرد.

گفته مي‌‌شود پشتيباني از شارژ ۶۵ وات نيز براي گلکسي S22‌ اولترا درحال آزمايش است؛ اما طبق آخرين توييتي که توسط افشاگري با حساب کاربري Ice universe منتشر شد، نشان مي‌دهد که سامسونگ به‌وضوح پشتيباني از شارژ ۴۵ واتي را به پرچم‌دار جديدش باز مي‌گرداند.

با توجه به اين موضوع که سامسونگ در طي ساليان اخير، ويژگي‌هاي زيادي را از پرچم‌دارانش حذف کرده است، گمان مي‌رود که حتي براي خوشحال‌کردن برخي از طرفداران، سرعت شارژ را ارتقاء دهد؛ البته در سري گلکسي S22 چه از شارژ ۴۵ وات يا ۶۵ وات پشتيباني شود؛ درهرصورت مطمئن خواهيم بود که بايد شارژر  را به‌صورت جداگانه خريداري کنيم.

درمورد ظرفيت باتري، انتظار مي‌رود که گلکسي S22 و گلکسي S22‌ اولترا همان باتري‌هاي ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ ميلي‌آمپرساعتي نسل قبلي را داشته باشند. از طرف ديگر گلکسي S22‌ پلاس به‌جاي گلکسي S21 پلاس، از همان باتري گلکسي S20‌ پلاس بهره خواهد برد.

برخلاف سازندگان چيني که سرعت شارژ بالايي را ارائه مي‌دهند، ديدگاه شما درباره‌ي احتمال ارائه‌ي شارژ ۴۵ وات در سري گلکسي S22 چيست؟

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره