نماد آخرین خبر

مهار آتش‌سوزی انبار علوفه گاوداری جاده اراک - تهران پس از ۱۵ ساعت

منبع
ايرنا
بروزرسانی
مهار آتش‌سوزی انبار علوفه گاوداری جاده اراک - تهران پس از ۱۵ ساعت

ایرنا/ سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: انبار علوفه گاوداری جاده اراک - تهران پس از ۱۵ ساعت عملیات نفس‌گیر در ساعت پنج و ۳۰ دقیقه بامداد امروز (یکشنبه) مهار شد.

مجتبی خراجی، سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک اظهار کرد: ساعت ۱۵ روز گذشته (شنبه) نهم تیرماه گزارشی مبنی بر حریق گسترده در انبار علوفه گاوداری در جاده اراک - تهران، محدوده روستای خیرآباد به آتش‌نشانی اعلام شد که بلافاصله چندین خودروی سنگین اطفای حریق به محل اعزام شدند.
وی بیان کرد: با توجه به حجم بسیار زیاد علوفه و گستردگی حریق، پنج خودروی سنگین اطفای حریق از ایستگاه‌های شماره ۱ (۲ خودرو)، ۲، پنج و ۱۱ به همراه ۲ خودروی آتش‌نشانی از روستای خیرآباد و کارچان و یک دستگاه تانکر پشتیبانی آب از سازمان عمران شهرداری اراک در محل حاضر شدند.
سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک ادامه داد: با تلاش فراوان، آتش نشانان توانستند پس از ۱۵ ساعت عملیات نفس‌گیر، حریق را کنترل و خاموش و از سرایت شعله‌های آتش به نقاط دیگر جلوگیری کردند.
خراجی عنوان کرد: ۳۰ آتش‌نشان در این عملیات سنگین حضور داشتند و هم‌اکنون نیز چهار دستگاه خودرو آتش‌نشانی در محل حضور دارد و مشغول عملیات لکه‌گیری است.
وی گفت: خوشبختانه این حادثه مصدومی در پی نداشت.

آخرین خبر استان مرکزی در اینستاگرام :
https://instagram.com/markazi_today