نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
موبایل و بازی

ردمی 14C در میان داده‌های IMEI و HyperOS ظاهر شد

منبع
ترنجي
بروزرسانی
ردمی 14C در میان داده‌های IMEI و HyperOS ظاهر شد

ترنجی/ سال گذشته میلادی شاهد رونمایی Redmi 13C بودیم. هم‌اکنون، گفته می‌شود که جانشین این تلفن هوشمند در راه است. ردمی 14C با شماره مدل 2409BRN2CL، در میان داده های IMEI و HyperOS مشاهده شده است.

احتمالاً ردمی 14C به تراشه مدیاتک هلیو G91 اولترا مجهز می‌شود
گوشی Redmi 14C با شماره مدل های 2409BRN2CG ،2409BRN2CI ،2409BRN2CY ،2490BRN2CA و 2409BRN2CC شناخته می‌شود. گزارش های منتشر شده، نشان می‌دهند که این تلفن هوشمند در بازار های جهانی و چین عرضه خواهد شد. ردمی 14C دارای شماره مدل های داخلی «C3N» و «C3NL» است که اخیراً در میان داده های HyperOS ظاهر شده‌اند. لیست HyperOS نشان می‌دهد که این گوشی اقتصادی آینده شیائومی نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه مدیاتک Helio G81 تأمین خواهد کرد.


داده های HyperOS


داده های IMEI

نام Helio G81 کمی غافلگیرکننده است. زیرا که در Redmi 13C شاهد به‌کارگیری مدیاتک Helio G85 بودیم. پس انتظار نمی‌رود که ردمی 14C به تراشه‌ای با نام هلیو G81 مجهز شود. همان‌طور که منبع این گزارش ادعا می‌کند، احتمالاً شیائومی برای این گوشی هوشمند اقتصادی آینده خود به سراغ مدیاتک Helio G91 Ultra خواهد رفت. البته در حال حاضر نمی‌توان به‌طور دقیق گفت که چیپست به‌کارگرفته شده در Redmi 14C چه اسمی خواهد داشت. باید منتظر باشیم تا اطلاعات بیشتری منتشر شود.

همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، ردمی 14C با شماره مدل 2409BRN2CL، در میان داده های گواهینامه FCC نیز مشاهده شده است. لیست FCC نشان می‌دهد که این تلفن هوشمند به‌طور پیش‌فرض از رابط کاربری HyperOS 1.0 برخوردار خواهد بود. این دستگاه با پشتیبانی از WiFi 5 به دست کاربران خواهد رسید.

با توجه به اطلاعات فاش شده، نظر شما درباره این گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه آینده شیائومی چیست؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر