نماد آخرین خبر

اپل در آستانه افتتاح آزمایشگاه تحقیقاتی جدید خود در شنژن، چین است

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
اپل در آستانه افتتاح آزمایشگاه تحقیقاتی جدید خود در شنژن، چین است

دیجیاتو/ اپل به‌عنوان بخشی از برنامه‌های خود در زمینه تحقیق‌و‌توسعه، در حال افتتاح و راه‌اندازی آزمایشگاه جدیدی در شنژن چین است. در ماه مارس، مشخص شده بود که اپل در حال ساخت آزمایشگاه‌ تحقیق‌و‌توسعه بیشتری در ...

اپل به‌عنوان بخشی از برنامه‌های خود در زمینه تحقیق‌و‌توسعه، در حال افتتاح و راه‌اندازی آزمایشگاه جدیدی در شنژن چین است.

در ماه مارس، مشخص شده بود که اپل در حال ساخت آزمایشگاه‌ تحقیق‌و‌توسعه بیشتری در چین است. در آن زمان گفته شد که یکی از آن‌‎ها یک آزمایشگاه تحقیقاتی کاربردی در شانگهای است و دیگری یک آزمایشگاه جدید در شنژن خواهد بود. با گذشت چندین ماه، حالا به‌نظر می‌رسد که آزمایشگاه شنژن در حال کامل‌شدن است.

افتتاح آزمایشگاه جدید اپل در چین 
نشریه «شنژن دیلی» با انتشار پست جدیدی در ایکس گفت که آزمایشگاه جدید اپل در شنژن «در حال افتتاح است.» البته به هیچ تاریخ مشخصی برای افتتاح آن اشاره نشده است.

همچنین در این پست توضیح داده‌شده که هدف این آزمایشگاه بررسی مواد ساخت و آزمایش قابلیت اطمینان و کیفیت محصولات اپل مانند آیفون، آیپد و هدست ویژن پرو است.

در ادامه این گزارش گفته‌شده که کوپرتینویی‌ها بیش از 1 میلیارد یوان (138 میلیون دلار) در آزمایشگاه‌های جدید خود در چین سرمایه‌گذاری کرده‌اند. علاوه‌براین، با افتتاح آزمایش شنژن، تعداد مرکزهای تحقیق و توسعه اپل در چین به عدد 4 می‌رسد.

«جف ویلیامز»، مدیراجرایی غول سازنده آیفون در اواخر ماه جولای از چین بازدید کرده بود و انتشار این گزارش جدید احتمالاً با حضور ویلیامز در چین ارتباط دارد. ویلیامز ظاهراً در چین فیلمی را تماشا کرده است که با استفاده از آیفون 15 پرو مکس ساخته شده بود. او همچنین با «منگ فانلی»، دبیر حزب شنژن ملاقات کرده و از اپل خواسته‌شده تا به سرمایه‌گذاری خود در شنژن ادامه دهد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره