نماد آخرین خبر

تریلر گیم‌پلی بازی Exoborne روی نمایش مبارزات اکشن تمرکز دارد

منبع
زومجي
بروزرسانی

زومجی/ جدیدترین تریلر گیم‌پلی از بازی Exoborne به نمایش صحنه‌های اکشن مبارزات اختصاص یافته است.
   
استودیو Sharkmob پس از مدت‌ها انتظار سرانجام اولین تریلر از گیم‌پلی اکشن بازی Exoborne را با طرفداران به اشتراک گذاشته است. در این تریلر می‌توانیم انواع تفنگ، تجهیزات جنگی و توانایی‌های نظامی منحصربه‌فردی که بازیکن‌ها می‌توانند در مبارزات این بازی تیراندازی تاکتیکی و جهان‌باز استفاده کنند را مشاهده کنیم.

علاوه‌براین تیم سازنده ویژگی‌های بازی را با بازیکن‌ها به اشتراک گذاشته است که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت. ویژگی اول Forces of Nature نام دارد که بازیکن‌ها را به چالش می‌کشد تا از طریق هرج‌و‌مرج در دنیایی که دائما در حال تغییر و تحول است، به مبارزه بپردازند. از طرفی مکانیسم Exo-Rigs امکان دسترسی به توانایی‌های جنگی و قدرت‌های حرکتی متفاوت را در دنیای ویران بازی فراهم می‌کند تا بازیکن بتواند از قدرت طبیعت به نفع خود بهره ببرد.

از دیگر ویژگی‌های مهم بازی Exoborne می‌توان به عمودی بودن گیم‌پلی مبارزه و اکتشاف اشاره کرد که باعث رقم خوردن تجربه منحصربه‌فردی خواهد شد. بازیکن‌ها می‌توانند از طریق پاکسازی مناطق، غارت غنایم، تجارت کالاها و شخصی‌سازی به بقای خود در جهان بازی ادامه دهند و درعین‌حال ارتقاها، تجهیزات و سلاح‌های جدیدی به دست آورند.

بازیکن‌ها هنگام کاوش در جهان Exoborne با انواع رویدادها و حوادث مواجه خواهند شد که هرکدام شامل فرصت‌ها و تهدیدهای متفاوتی هستند و به بازیکن اجازه می‌دهند چالش دلخواه خود را انتخاب کند. همچنین گیم‌پلی بازی مبتنی بر استخراج منابع است و این بازیکن خواهد بود که تصمیم می‌گیرد برای یک لوت ارزشمند جان خود و همراهانش را به خطر بیندازد یا منتظر فرصت بهتری بماند. علاوه‌براین روایت داستان بازی به‌گونه‌ای انجام می‌شود تا امکان گسترش و تحول آن با محتوای آینده فراهم باشد و اسرار جدیدی از جهان بازی را در اختیار کاوشگران قرار دهد.

بازی آنلاین و چندنفره Exoborne برای عرضه در سال ۲۰۲۵ روی کامپیوتر و کنسول‌ها برنامه‌ریزی شده است.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره