نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

رکورد جهانی شکسته شد؛ اتصال 444 کنسول به یک تلویزیون!

منبع
شهر سخت افزار
بروزرسانی

شهر سخت افزار/ یک مرد عربستانی که علاقه شدیدی به کنسول‌های گیمینگ دارد، اخیراً توانسته با اتصال هم‌زمان 444 کنسول به یک تلویزیون رکورد تازه‌ای در کتاب رکوردهای جهانی گینس به ثبت برساند. نکته جالب آن است که در این بین هیچ یک از کنسول‌ها تکراری یا معیوب نیستند.

اگر بیشتر از یک کنسول گیمینگ در منزل داشته باشید، ممکن است با خودتان فکر کنید که این کار افراط بوده و بهتر است از شر کنسول‌های نسل قبلی خود خلاص شوید.

با این وجود، به نظر می‌رسد که خرید تعداد زیادی کنسول گیمینگ و نگهداری از آن‌ها برای افراد یک فرایند لذت بخش است، افرادی همچون ابراهیم الناصر از عربستان که با وصل کردن 444 کنسول گیمینگ خود به یک تلویزیون، رکورد جهانی گینس را هم به نام خودش ثبت کرده است.

به گزارش Cnet، نکته جالب آن است این کنسول‌های گیمینگ که طیف گسترده‌ای از محصولات را شامل می‌شوند، به هیچ عنوان تکراری نبوده و همه آن‌ها سالم و قابل راه‌اندازی هستند.

از قدیمی‌ترین کنسول‌ها تا مدرن‌ترین آن‌ها؛ همه متصل به یک تلویزیون!
در این بین از اولین کنسول بازی با نام Magnavox Odyssey که در سال 1972 عرضه شده تا نسخه اسلیم پلی‌استیشن 5 که سال 2023 به بازار عرضه شده، تقریباً هر برند و نامی را می‌توان مشاهده کرد. این کلکسیون بزرگ همچنین شامل کنسول‌های Xbox 360، نینتندو سوئیچ، Wii U، سگا جنسیس و یک نسخه بسیار کمیاب از کنسول Super A'Can که تنها در تایوان و چین (سال 1995) عرضه شد، هستند.


 تصویری از Magnavox Odyssey قدیمی‌ترین کنسول گیمینگ جهان
در یک ویدئو که اتاق گیمینگ این فرد به نمایش گذشته شده، وی توضیح می‌دهد که چطور این تعداد کنسول را به یک تلویزیون متصل کرده تا هر زمان که بخواهد بتواند با آن‌ها بازی کند. وی در بخشی از این ویدئو توضیح داد:

من تقریباً از تمام ابزارهای موجود در بازار برای سازماندهی کابل‌ها و اتصال کنسول‌ها به تلویزیون استفاده کرده‌ام.

برای جلوگیری از هرگونه خطا و انتخاب درست دستگاه‌های متصل، او یک صفحه اکسل ایجاد کرده که نشان می‌دهد کدام سوئیچر را برای کدام کنسول باید روشن کرد. در این صفحه می‌توان مشاهده کرد که بیش از 30 سوئیچر RCA و بیش از 12 سوئیچر HDMI وجود دارد.

نظر شما در رابطه با این رکورد جدید جهانی در دنیای گیم چیست؟ آیا شما هم علاقه‌مند به کنسول‌های گیمینگ هستید؟


در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره